اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسیر ولایت صراط مستقیم و راه وحدت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مسیر ولایت، صراط مستقیم و راه وحدت است و همه باید در این مسیر گام بردارند.

مسیر ولایت صراط مستقیم و راه وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان در خرم‌آباد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: اگر امروز بیداری اسلامی در منطقه اتفاق افتاده است نتیجه فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگان ایران اسلامی است.

میرعمادی در ادامه به نقش امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: امامت و ولایت یک جریان تاریخی جوشان و درخشان است که برکاتش همه جا را در برگرفته است.

وی با بیان اینکه استواری هستی به برکت وجود امامت و ولایت است، یادآور شد: اگر امامت و ولایت نبود زشتی ظلم برای مردم آشکار نمی‌شد و صداقت و درستی اعمال لذت‌بخش نبود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اگر انبیا نبودند ارزش‌ها در جامعه معنا نداشت و این امامت و ولایت بود که از نیکی‌ها و ارزش ها پاسداری کرد.

میرعمادی یادآور شد: امامت و ولایت سبب حفظ نظام اسلامی است، چراکه در مواردی که خطر جمهوری اسلامی را تهدید می‌کرد، رهبر فرزانه انقلاب در حفظ نظام کوشید و امروز این نظام همچنان سربلند و مقتدر حرکت روبه پیشرفت و تعالی خود را ادامه می‌دهد.

وی امامت و ولایت را جریان جبهه حق عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز استمرار امامت و ولایت است و جبهه حقی است که امروز در برابر باطل قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان نزول برکات و دفع عذاب را از دیگر برکات امامت و ولایت دانست و گفت: امامت و ولایت حرکت روبه پیشرفت است و همچنین ائمه اطهار (ع) امنیت اهل زمین و مایه آسایش مردم بوده و هستند.

وی با تاکید بر دوری از تفرقه‌افکنی مردم و مسئولان و پرهیز از برخی رفتارهای مضر گفت: مسیر ولایت صراط مستقیم و راه وحدت است و همه باید در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول