اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دوندگان جاده ولایت وارد شهر نیشابور شدند

خبرگزاری فارس: دوندگان جاده ولایت در میان استقبال مردم و مسئولان شهر نیشابور امروز وارد این شهر شدند.

دوندگان جاده ولایت وارد شهر نیشابور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، 23 دونده جاده ولایت در چهاردهمین روز سفر خود از مشهد شهدای ایران شلمچه به مشهد مقدس مشهد الرضا (ع) به شهرستان نیشابور رسیده و در میان استقبال گرم مردم و مسئولان وارد این شهر شدند.

دوندگان فاصله ورودی شهر تا امامزاده عبدالله (ع) را در حالی که خسرو منعمی معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی و تعدادی از مسئولان شهر پیشاپیش آنها قرار داشتند، دویدند.

منعمی در این جمع ضمن تشکر از دوندگان جاده ولایت گفت: آن روز که شما حرکت خود را از شلمچه آغاز کردید عنوان کردم که این مسافت 2500 کیلومتری را تنها با عشق به ولایت و امامت می‌توان پیمود و امروز پس از 14 روز ثابت کردید که می‌‌توان با اراده و پشتکار به هدف والای خود دست یافت.

وی ادامه دارد: پیام بزرگ این حرکت گرامیداشت ورود ثامن‌الحجج (ع) به خاک ایران اسلامی و زنده نگه‌داشتن این یاد پس از قرن‌ها در بین مردم ایران زمین است.

معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی افزود: پیام دیگر این حرکت پیروی از سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه ثامن‌الحجج (ع) است، زیرا شما با این حرکت خود تلاش برای گسترش فرهنگ تشیع را نهادینه کردید.

امینی رئیس اداره ورزش و جوانان نیشابور نیز در این جمع ضمن بیان خیرمقدم به ورزشکاران گفت: ما سعی کرده‌ایم که در حد بضاعت خویش میزبان خوبی برای دوندگان جاده ولایت باشیم.

وی افزود: این حرکت شما اقدامی در راه گسترش فرهنگ ورزش عمومی در جامعه است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول