اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اهتزاز پرچم رضوی در کشورهای جهان به برکت ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اهتزاز پرچم رضوی در کشورهای جهان به برکت ولایت است.

اهتزاز پرچم رضوی در کشورهای جهان به برکت ولایت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی عصر امروز در دیدار با اعضای کاروان رضوی که در قالب برنامه زیر سایه خورشید به خرم‌آباد سفر کرده‌اند ضمن تبریک دهه کرامت گفت: حضور کاروان رضوی و برافراشته شدن پرچم امام رضا(ع) در لرستان در دهه کرامت حیات معنوی به جامعه بخشیده و اجرای این برنامه گامی موثر در جهت ترویج مکتب اهل‌ بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) راه نجات بشریت را تمسک به قرآن و عترت می‌دانستند، افزود: سیره و منش این امام همام باید بیش از این برای جهانیان معرفی و تبیین شود، زیرا دفاعی که امام رضا(ع) از ولایت و امامت کرد بسیار مهم و کم‌نظیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عظمت، عزت و شرافت امروز را به برکت ولایت دانست و گفت: اهتزاز پرچم رضوی در کشورهای جهان به برکت ولایت است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نوروز هرسال تقدیر یک ساله را با استمداد از امام رضا(ع) برای کشور رقم می‌‌زند.

‌وی هدف امام رضا(ع) را تحکیم پایه‌های توحید و پیام ایشان را پیام توحید، ولایت و بصیرت بخشی عنوان کرد و گفت: اگر پایه‌های توحید، اعتقاد و ایمان به خدا در جامعه قوی شود ما شاهد فتنه، کج‌ اندیشی‌‌ و انحراف در جامعه نخواهیم بود.

مدیر عامل موسسه مبشر صبح لرستان و متولی برگزاری جشن زیر سایه خورشید در استان نیز هدف از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید را ایجاد فضایی برای پاسداشت دهه کرامت و ایجاد زمینه‌ای برای انتقال مفاهیم زندگانی امام رضا(ع) در سطح جامعه و فرهنگ‌سازی امید و شادابی ملی عنوان کرد.

سید رضا هاشمی افزود: این کاروان طی دو روز حضور در خرم‌آ‌باد علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با خانواده‌های شهدا و جانبازان دیدار کرده و از بیماران بستری در بیمارستان عیادت می‌کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول