اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه ناحیه زنجان گفت: اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است.

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد امیرخانی ظهر امروز در جلسه دهیاران شهرستان زنجان با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت امام رضا(ع) و دهه کرامت و هفته دفاع مقدس، اقدام فتنه‌انگیز دشمنان اسلام و ساخت فیلم موهن آمریکایی اسرائیلی را در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) محکوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رویکرد نظام بر آن است که سرمایه‌های کشور را به سوی روستاها سوق دهد و خدمات‌دهی به روستاها افزایش یابد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون پاک شهدا است، افزود: همه مسئولان و دست‌اندرکاران کشور باید در رسیدگی به امور مردم و آبادانی کشور همت و تلاش مضاعف کنند.

وی در ادامه خود و همکارانش را به عنوان یاری‌گر سایر دستگاه‌های اجرایی برشمرد و عنوان کرد و افزود: افتتاح پروژه احداث آب گلهرود همزمان با مهر ماه را از جمله اقدامات بسیج سازندگی سپاه است.

امیرخانی در ادامه با اشاره به ساخت پایگاه‌های بسیج در روستاها اظهار کرد: به منظور ساخت پایگاه مقامت بسیج در روستاها مشکل اعتباری وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف صهیونیسم جهانی افزود: با وجود اینکه پیامبر گرامی اسلام خاتم پیامبران بوده و کامل‌ترین دین را برای بشریت عرضه کرده است دشمنان اسلام با ساخت و تولید فیلم موهن ضد اسلامی در تلاش هستند که پیامبر(ص) را خشن و جنگ طلب معرفی کنند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف دهیاران آگاه سازی مردم در رابطه با اقدام توهین‌آمیز دشمنان است، از دهیاران خواست در حد توان و معلومات خود در تبیین افکار عمومی مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات روستاها مسائل فرهنگی و اجتماعی است، افزود: در مقایسه با دوران سیاه طاغوت تحول و پیشرفت قابل توجهی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی داشته‌ایم.

امیرخانی همچنین با اشاره به اینکه در دولت‌های نهم و دهم تلاش بسیاری در برطرف کردن این کمبودها انجام شده است، افزود: خوشبختانه در حال حاضر شاهد هستیم که در روستاهای استان امکانات بسیاری ایجاد شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول