اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان:

اقتدار ایران اسلامی مرهون ایثارگری‎های دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون ایثارگری‌ها و دلاورمردی‎های مردان این آب و خاک در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

اقتدار ایران اسلامی مرهون ایثارگری‎های دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: نباید بگذاریم یاد و خاطره دفاع مقدس به دست فراموشی گذاشته شود و این سند پرافتخار باید به درستی برای مردم به خصوص نسل جوان بیان شود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در ایران بیان کرد: با تمام فشارها و تهدیداتی که دشمنان برای حضور کمرنگ کشورها در اجلاس نم تدارک و پیش‎بینی کرده بودند اما کشور ایران توانست 120 کشور دنیا را یک جا جمع کند و بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان سلاح ایمان به خدا را مهم‌ترین عامل قدرت ملت ایران در پیروزی‎های متعدد عنوان کرد و متذکر شد: تهدیدهای دشمنان در هر زمانی به شیوه‎های مختلف خود را نشان می‌دهند گاهی در قالب جنگ سخت، نیمه‎سخت، نرم و گاهی در قالب تحریم‎های اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و نظامی است اما ایران اسلامی همواره با داشتن سلاح ایمان بر دشمنان غالب و پیروز شده است.

غلامی داشتن رهبری آگاه و بصیر را به عنوان دومین عامل پیروزی ایران اسلامی قلمداد کرد و یادآور شد: دشمن نیز امروز به این مسئله پی برده که ملت ایران با داشتن یک رهبر الهی توانسته قله‎های پیشرفت و ترقی را طی کند و از نشیب‎های سخت به راحتی عبور کند لذا بعد از جنگ تحمیلی تا به اکنون تلاش کرده تا این نقطه قوت را از بین ببرد.

وی به وحدت و یکپارچگی مردم جامعه اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: دشمن از وحدت ملت ایران می‎هراسد لذا با ترفندهای مختلف و از راه‎های گوناگون می‎خواهد این حلقه را از یکدیگر گسیخته کند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری که از سال 1388 بارها و بارها بر این نکته تاکید کردند که دشمن جنگ دیگری را بر علیه کشورمان به راه انداخته و می‎خواهد از طریق جنگ نرم، نظام اسلامی را از پای درآورد و با تبلیغات مسموم خود آرام آرام ذائقه‎های مردم را تغییر داده تا بر اساس آن رفتار نظام را نیز تغییر دهد اما تجربه دفاع مقدس نشان می‎دهد که دشمن نه از طریق جنگ سخت و نه از طریق جنگ نرم، قدرت مقابله با ملت ایران را ندارد که همه اینها در سایه داشتن ایمان به خداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان ایمان به خدا، وحدت و یکپارچگی و همراهی با ولایت را از مهمترین مؤلفه‎های پیروزی ملت ایران دانست و گفت: سلاح ایمان بر هر سلاحی پیروز است و دشمن نمی‎تواند در برابر این قدرت عظیم الهی ایستادگی کند لذا باید ملت ایران به هوش باشند و قدرت ایمان به خدا را در خود افزایش و تقویت کنند.

غلامی به سخنان مقام معظم رهبری در چهارم آبان ماه سال 1388 در جمع بسیجیان اشاره کرد و بیان داشت: معظم‎له در تحلیل جامع خود فرمودند که توطئه‎ها و دسیسه‎های دشمن علیه نظام اسلامی وجود دارد و امروز پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی با ایمان به خدا، تقوا و بصیرت امکان‎پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه باید بنیه دفاعی را در کنار بنیه ایمانی خود تقویت کنیم متذکر شد: آنها که درگیر دفاع هستند همچنین مردم جامعه اسلامی باید ایمان و بصیرت خود را افزایش دهند تا در برابر دسیسه‎های دشمن ناکام نمانند.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول