اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد حفظ آثار خراسان جنوبی:

اقتدار ایران اسلامی روز به روز در حال افزایش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: اقتدار ایران اسلامی روز به روز در حال افزایش و توسعه است.

اقتدار ایران اسلامی روز به روز در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن مجنونی عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی دفاع مقدس در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به حساسیت‌هایی که امروز در منطقه به وجود آمده اما شاهد این هستیم که دفاع مقدس ما همچنان جاودانه است.

وی ادامه داد: دشمنان برای براندازی نظام هر کار می‌کنند اما هیچگاه موفق نشده‌اند و در حال حاضر نیز با توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص) می‌خواهند با ایران مقابله کنند اما هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

*هفته دفاع مقدس باید هر سال پررنگ‌تر برگزار شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی روز به روز در حال افزایش است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس باید هر سال پررنگ‌تر از سال گذشته برگزار شود.

مجنونی ادامه داد: از جایی که دشمن در جنگ سخت شکست خورد امروزه جنگ نرم را علیه ایران اسلامی آغاز کرده و در این راه هر کاری انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: ما در هفته دفاع مقدس پیروزی خود را بر علیه جنگ سخت دشمن جشن می‌گیریم و به آنها می‌فهمانیم که توطئه‌چینی بر علیه ایران هیچ سودی ندارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی به توهین و اهانت دشمن به ساحت مقدس پیامبر (ص) اشاره کرد و گفت: این کار دشمن تنها سبب شد بیداری اسلامی بیشتر گسترش یابد.

مجنونی بر همکاری رسانه‌های استان در هفته دفاع مقدس تاکید کرد و یادآور شد: خبرنگاران در هر چه باشکوه برگزار کردن این هفته نقش مهمی دارند از این رو باید تلاش زیادی در این راستا انجام دهند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول