اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

اجلاس تهران اقتدار اطلاعاتی ایران را به رخ دشمن کشید

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: برگزاری موفقیت‌‌آمیز اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران، اقتدار و اشراف اطلاعاتی و امنیتی ایران را به رخ دشمن کشید.

اجلاس تهران اقتدار اطلاعاتی ایران را به رخ دشمن کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: بیداری اسلامی جلوه‌ای از انقلاب اسلامی است و دشمن نیز تلاش می‌کند جلوه الگوسازی ایران را بگیرد.

وی افزود: عزت، اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا و دلاوری ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: امروز تهاجم سخت علیه ایران اسلامی از دستور کار دشمن خارج شده چرا که می‌داند نتیجه‌ای جر شکست برایش ندارد.

جهانبخش با بیان اینکه ایران اسلامی پس از 33 سال در اوج عزت و اقتدار به سر می‌برد خاطر نشان کرد: اجلاس نم در تهران اوج کارآمدی نظام اسلامی بود و به دنیا نشان دادیم ایران اسلامی در اوج تحریم‌ها هم با اقتدار عمل می‌کند.

وی بیان کرد: اوج برگزاری اجلاس غیر متعهدها سخنرانی مقتدرانه مقام معظم رهبری و بیان دیدگاه‌های علمی و کارشناسی ایشان در موضوعات مختلف بود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: برگزاری موفقیت‌‌آمیز اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران، اقتدار و اشراف اطلاعاتی و امنیتی ایران را به رخ دشمن کشید.

جهانبخش با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس جلوه بصیرت و شجاعت افزایش در سایه فرزندان امام خمینی(ره) بود که با رشادت رزمندگان به ثمر نشست.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور هم بیان کرد: راهیان نور بهترین مسیر ارتباط بین نسلی است که در سال‌های اخیر مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

استاندار بوشهر اظهار داشت: گسترش ترویج فرهنگ بسیجی و شهادت از راه‌های مقابله اثرگذار در مقابل تمام توطئه‌هاست.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول