اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

اجلاس نم عظمت و اقتدار ایران در جهان را تثبیت کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج برگزاری اجلاس نم در ایران اسلامی را نشانه اقتدار و عظمت این کشور در جهان عنوان کرد.

اجلاس نم عظمت و اقتدار ایران در جهان را تثبیت کرد

ماموستا حسام‌الدین مجتهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، با اشاره به تهدیدها و توطئه‌های استکبار جهانی برای جلوگیری از حضور کشورهای عضو جنبش در این اجلاس، اظهار کرد: حضور سران کشورهای عضو جنبش مشت محکمی بر دهان استکبار بود.

به گفته وی، استقبال گسترده سران کشورها برای حضور در این اجلاس قدرت و محبوبیت ایران اسلامی را در جهان به تصویر کشید.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران تاییدی بر اعتماد کشورهای جهان به انقلاب اسلامی و کشیدن خط بطلانی بر تفکر انزوای ایران است.

به گفته ماموستا مجتهدی، اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران و بی‌اثر بودن توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی را به اثبات رساند.

وی خاطرنشان کرد: این اجلاس جنگ‌روانی آمریکا و اسرائیل غاصب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر انزوای سیاسی، تحریم نفتی و فعالیت‌های هسته‌ای را کاملاً خنثی کرد.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: برگزاری این اجلاس در ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها یک پیشرفت بزرگ دیگر برای کشور خواهد بود که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

ماموستا مجتهدی با بیان اینکه برگزاری این اجلاس نقش مهمی در حل بحران‌های بین‌المللی خواهد داشت، اظهار امیدواری کرد: با استفاده از این فرصت مسائل و مشکلات کشورهای عضو که در سازمان ملل و شورای امنیت اتفاق می‌افتد، برطرف شود.

وی با اشاره به سخنرانی کوبنده و سرنوشت‌‌ساز مقام معظم رهبری در اجلاس نم، افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این اجلاس قدرت، عزت و عظمت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه سنندج در پایان تصریح کرد: رهنمودهای قاطع و روشن مقام معظم رهبری در بین رؤسای 120 کشور در اجلاس نم بزرگ‌ترین ضربه بر کالبد استکبار جهانی و صهیونیسم بود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول