اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آبسرد:

امنیت، صلابت و اقتدار امروز ایران مرهون خون شهداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آبسرد گفت: امنیت، صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدایی است که با نثار خون خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند.

امنیت، صلابت و اقتدار امروز ایران مرهون خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیداحمد میرشریفی پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهیدپرور شهر آبسرد که با حضور فرماندار دماوند، امام جمعه آبسرد، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، سایر مسئولان محلی و جمع کثیری از مردم شرق استان تهران در مسجد حضرت ولی عصر (عج) آبسرد برگزار شد، اظهار داشت: امروز در محفل انس با شهدا قرار گرفته‌‏ایم.

وی ادامه داد: حضور در چنین محافل نورانی موجبات زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را فراهم می‏سازند؛ هرچند آنها زنده و ناظر بر اعمال ما هستند.

میرشریفی اضافه کرد: هرچه امروز در این مرز و بوم اسلامی یافت می‏شود به برکت خون شهدای گلگون‏‌کفن ایجاد شده است.

امام جمعه موقت آبسرد افزود: شهدا، گل‏های پرپری بودند که خود همچون شمع سوختند اما با نور مقدس‏شان اسباب هدایت جامعه اسلامی را فراهم ساختند.

وی با اشاره به سخنان شهید مطهری یادآور شد: شهید مطهری در گوشه‏ای از سخنان خود گفته‌‏اند که «شهدا شمع محفل بشریت هستند».

میرشریفی تصریح کرد: با توجه به این بیان شهید مطهری دِین من و شما به این عزیزان در خون غلتیده، بسیار است.

امام جمعه موقت آبسرد اضافه کرد: امنیت، صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدایی است که با نثار خون خود نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند.

وی افزود: سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در آن شعار مشهور خود فرمودند که «فَاِنّی لا اَرَی المَوت اِلاّ سَعادَة وَلَا الحَیاةَ مَع الظّالِمینَ اِلاّ بَرَماً».

میرشریفی ادامه داد: آن حضرت در این بیان خود می‏فرمایند که «من مرگ را جز عزت و عظمت نمی‏بینم و زندگی با ظالمان را به جز ذلت».

امام جمعه موقت آبسرد افزود: مقام شهدا عالی است؛ اما اگر همچنان به دنبال حفظ امنیت هستیم باید با صیانت از عزت حاصل خون شهدا، دشمنان را به زانو درآوریم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول