اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

برگزاری اجلاس نم اقتدار و امنیت ایران را به جهانیان ثابت کرد

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: برگزاری اجلاس نم با حضور سران 120 کشور جهان اقتدار و امنیت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

برگزاری اجلاس نم اقتدار و امنیت ایران را به جهانیان ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محرم‌علی فراشی بعدازظهر امروز در چهارمین یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی کردستان در سنندج، اظهار کرد: برگزاری شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عدم‌تعهد در ایران نشان‌دهنده اقتدار، ثبات و امنیت این کشور اسلامی است.

وی از برگزاری اجلاس نم به عنوان یک رویداد بزرگ تاریخی و نقطه عطفی برای کشور ایران نام برد و افزود: خوشبختانه برگزاری این اجلاس نتایج ارزشمندی برای تمامی کشورهای شرکت‌کننده و سایر کشورهای جهان خواهد داشت.

به گفته مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش غیرمتعهد در تهران آن هم در حساس‌ترین زمان و با وجود تلاش‌‌های گسترده دشمنان علیه ایران نشان‌دهنده قدرت بین‌المللی کشور است.

حجت‌الاسلام فراشی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس، افزود: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی مدیون خون پاک شهداست.

وی تصریح کرد: ایثارگری، شجاعت، اتحاد و یکپارچگی ملت ایران اکنون در تمامی دنیا زبانزد است و بسیاری از کشورهای جهان با الگوگیری از انقلاب ما در برابر کانون‌های ظلم و ستم برخواسته و آنان را یکی پس از دیگری سرنگون می‌کنند.

وی بیان داشت: استقامت و شجاعت ملت ایران که نشات گرفته از پرتو آیات مقدس قرآن و تأسی گرفته از گفتار و رفتار بزرگان دین مبین اسلام است، ایران اسلامی را به الگویی جهانی تبدیل کرده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را بیمه شدن آن با خون پاک شهدا دانست و خاطرنشان کرد: به فرموده امام خمینی(ره) خون ارزشمند شهدا، انقلاب اسلامی را برای همیشه در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان بیمه کرده است.

حجت‌الاسلام فراشی بر تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: لازمه موفقیت کشور در هر زمینه‌ای تقویت روحیه جهادی و شهادت‌طلبی در بین افراد جامعه به ویژه نسل جوان است.

وی در پایان ضمن گرامیداشت فرارسیدن بیست و سومین سالگرد دفاع مقدس، گفت: در این هفته باید به صورت گسترده به دستاوردهای عظیم نظام که ثمره ایثار و از خودگذشتگی شهداست پرداخته شود.

گفتنی است، بیان خاطراتی از شهید محمد حسین یزدان‌پناه توسط همسرش و قرائت پیام ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از دیگر برنامه‌های‌ جانبی چهارمین یادواره شهدای جهادکشاورزی استان کردستان بود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول