اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

هدف تحریم‌ها در‌هم شکستن اقتدار ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف از تحریم‌ها به زانو درآوردن و درهم‌شکستن ایمان و اقتدار ملت ایران است.

هدف تحریم‌ها در‌هم شکستن اقتدار ملت ایران است

به‌ گزارش‌ خبرگزاری فارس از درمیان، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در نشست شورای اداری درمیان اظهار کرد: استراتژی فشار و فروپاشی یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمن در جریان جنگ نرم است که نظام سلطه علیه ملت ایران استفاده می‌کند.

وی نبرد امروز نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نبردی تمام عیار دانست و گفت: دشمن با ایجاد جو ناامیدی سعی در تضعیف اراده ملت و ایجاد تفرقه بین مردم و نظام دارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی راه‌اندازی انقلاب‌های مخملی، وضع کردن تحریم‌های فلج‌کننده و ترور دانشمندان هسته‌ای را از جمله دیگر حربه‌های استکبار در جریان جنگ نرم برشمرد و تصریح کرد: هدف از این همه غوغا‌سالاری در برنامه‌های هسته‌ای ایران انحراف افکار عمومی از جنایات آمریکا در عراق، افغانستان و غزه است.  

گلستانی‌فرد اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را ناشی از خشم آمریکا و رژیم صهیونیستی از بیداری اسلامی و گسترش موج اسلام‌خواهی در اروپا و آمریکا برشمرد و اضافه کرد: بحران سوریه نیز به خاطر کمک به رژیم صهیونیستی و فروپاشی خط مقدم مبارزه با صهیونیسم بین‌الملل توسط آمریکا و همپیمانانش اجرا شده و مردم بی‌گناه بسیاری را به کام مرگ فرستاده است.

وی مقاومت در جنگ نرم را تداوم حماسه هشت سال دفاع مقدس دانست و یادآور شد: لازمه موفقیت در جنگ نرم افزایش بصیرت، دشمن‌شناسی، ‌پرهیز از تفرقه و خدمت بی‌منت به مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خط مقدم جبهه فرهنگی در درون خانه‌ها است، اضافه کرد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تابع هیچ قانون و اخلاقیاتی نیست، از این رو برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر جنایتی می‌زنند.

گلستانی‌فرد عزت و اقتدار کنونی ایران در مناسبات جهانی را مرهون خون شهدا دانست و ادامه داد: ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به ابر‌قدرت برتر خاورمیانه بر پایه دانش‌محوری بومی با تکیه بر متفکران و دانشمندان جوان بومی خود است. 

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول