اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

اقتدار ایران با برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری موفق اجلاس سران جنبش عدم تعهد گفت: اقتدار ایران با برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد به نمایش درآمد.

اقتدار ایران با برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور، اظهار داشت: 17 شهریور یکی از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در 17 شهریور شماری از مردم تهران به دست جلادان رژیم ستمشاهی در میدان شهدای تهران به خاک و خون کشیده شدند، تصریح کرد: شهدا برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران از بهترین داشته خود گذشتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران با همه وجود خود در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی کردند، تصریح کرد: جوانان و ملت ایران در دوران انقلاب در مقابل رژیمی به پیروزی رسیدند که استکبار جهانی با همه وجود از آن حمایت می‌کرد.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب همه تصمیمات کشورمان توسط سردمداران آمریکایی و صهیونیستی گرفته می‌شد و آنها از رژیم گذشته حمایت می‌کردند، افزود: ملت ایران برای به پیروزی رساندن این انقلاب زحمات بسیاری را متحمل شده است.

خاتمی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز اجلاس عدم تعهد به میزبانی کشورمان تصریح کرد: برگزاری موفق این اجلاس نشان از موفقیت کشور در عرصه دیپلماتیک و سیاسی است.

وی با اشاره به تلاش‌هایی که دشمنان برای جلوگیری از برگزاری موفق این اجلاس داشتند، ادامه داد: با وجود همه تلاش‌های استکبار و آمریکا و رژیم صهیونیستی اجلاس شانزدهم در تهران با موفقیت برگزار شد.

خطیب جمعه زنجان به رهنمودهای مقام معظم رهبری در سخنان خود در اجلاس و در دیدار با میهمانان حاضر در این اجلاس اشاره کرد و گفت: این رهنمودها می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جهان امروز باشد.

وی با بیان اینکه برگزار اجلاس تهران اقتدار کشورمان را در عرصه بین‌الملل به نمایش گذاشت، افزود: حضور سران کشورهای مختلف در این اجلاس توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول