اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

برگزاری اجلاس عدم تعهد اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز اجلاس شانزدهم عدم تعهد در تهران گفت: برگزاری اجلاس عدم تعهد اقتدار ایران را به نمایش گذاشت.

برگزاری اجلاس عدم تعهد اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز اجلاس "نم" در تهران گفت: برگزاری این اجلاس نشان‌دهنده برتری کشورمان در زمینه جلوگیری از سیاست‌های خصمانه آمریکاست.

وی با بیان اینکه غرب به رهبری آمریکا تلاش داشت که ایران را به انزوا بکشاند، تصریح کرد: برگزاری اجلاس شانزدهم جنبش عدم تعهد در تهران نشان داد که دشمنان در اجرای برنامه‌های خود موفق نخواهند بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به اهمیت حضور سران 120 کشور جهان در کشورمان تصریح کرد: جمع‌کردن 8 هزار نفر در یک جا آن هم از مقامات کشورهای مختلف موفقیت بزرگی برای کشورمان است.

وی با اشاره به حضور بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل در تهران و دیدار با مقام معظم رهبری با وجود مخالفت غرب و در راس آن رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا، ادامه داد: آنها تلاش کردند که از حضور دبیر کل سازمان ملل در تهران کشورمان و در این اجلاس جلوگیری کنند اما نتوانستند به این هدف خود برسند.

حجت‌الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه برگزاری اجلاس شانزدهم عدم تعهد در تهران اقتدار کشورمان را در عرصه جامعه جهانی نشان داد، تصریح کرد: تبلیغات منفی دشمنان برای جلوگیری از حضور سران کشورها در این اجلاس نتیجه نداد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در مراسم آغازین جنبش عدم تعهد اشاره کرد و گفت: سخنان مهم رهبر معظم انقلاب می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات این جنبش و جامعه جهانی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به فشارهایی که غرب و در رأس آن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی برای منزوی ساختن کشورمان در جامعه جهانی ادامه داد: برگزار این اجلاس آن هم با این بعد نشان داد که تلاش دشمنان برای منزوی‌کردن ایران با شکست مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول