اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 15 خبر داد

اجرای طرح «نسیم رضوی» به مناسبت دهه کرامت

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 گفت: طرح «نسیم رضوی» با طراحی و ارسال پیامک با محوریت حکمت‌های رضوی در منطقه 15 اجرایی می‌شود.

اجرای طرح «نسیم رضوی» به مناسبت دهه کرامت

سید احمد صفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: اجرای طرح «نسیم رضوی» با طراحی و ارسال پیامک با محوریت حکمت‌های رضوی و جملات کوتاه به ائمه جماعات، مدیران محلات و ‌نخبگان محلی، ‌برگزاری جشن تکلیف ویژه دختران کارکنان شهرداری منطقه که به سن تکلیف رسیده‌اند، ‌برپایی نمایشگاهی از آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی با محوریت حضرت امام رضا (ع)، ‌حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) تحت عنوان قطعه‌ای از بهشت از جمله برنامه‌های اجرایی در این زمینه است.

شهردار منطقه 15 خاطرنشان کرد: این منطقه همچنین نسبت به برگزاری سه تور نمونه گردشگری در طول دهه کرامت به مقصد امامزاده صالح (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، برگزاری جشن‌های «مهر هشتم» در 20 مسجد در سطح محلات بیست‌گانه، ‌برپایی نمایشگاه عکس تحت عنوان «کریم کریمان» با عکس‌هایی از حرم مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع)، ‌هویت‌بخشی بصری شهر در معابر، ‌میادین اصلی، ‌ساختمان‌های ستادی و بوستان‌های شاخص محلات و تهیه و توزیع محصولات فرهنگی اقدام کرده است.

وی هدف از اجرای برنامه‌های دهه کرامت را پاسداشت شعائر اسلامی، ‌تاکید بر برگزاری اعیاد جشن و سرور آل محمد (ص)‌ و ‌ارتقای نشاط اجتماعی شهروندان یاد کرد و افزود: محتوای برنامه‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر مردمی بودن، ‌بر ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی، ‌سیره عملی امام رضا (ع)، تقویت مهارت‌های زندگی مبتنی بر جنبه‌های زیبایی سیره و سنت رضوی تاکید دارد.

صفوی یادآور شد: در برگزاری مراسم‌های جشن، ‌نشاط و شادی دینی، ‌تعامل و مشارکت جدی با مساجد، گروه‌های مردمی، ‌شورایاران و رعایت حدود شرعی و قانونی به عنوان یک اصل مهم قلمداد خواهد شد.

این گزارش حاکی است، ‌همچنین به منظور گرامیداشت دهه کرامت، ‌در طول این ایام دو مجموعه فرهنگی و ورزشی در منطقه به نام‌های امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ‌تغییر نام می‌یابد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول