اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم:

حضرت معصومه(س) با حفظ کرامت مردم را بیدار کرد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: حضرت معصومه(س) مردم را در عین حفظ عفاف و حجاب بیدار کردند.

حضرت معصومه(س) با حفظ کرامت مردم را بیدار کرد

حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: حضرت معصومه(س) زبانزد خاص و عام در زمینه مقام عصمت، فهم، تدبیر، تدبر، حلم و زهد است.

وی ادامه داد: نام حضرت معصومه(س) با نام فاطمه زهرا(س) همانند است و ایشان از نظر ویژگی‌های اخلاقی و تربیتی دارای ویژگی‌های مشابه حضرت زهرا(س) بودند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم در خصوص علت عدم ازدواج این بانوی بزرگوار یادآور شد: فردی هم کفو برای حضرت معصومه(س) وجود نداشت بنابراین آن حضرت ازدواج نکرد.

نجاریان‌زاده با اشاره به هجرت ایشان خاطر نشان کرد: حضرت معصومه(س) کاروان را با شجاعت مدیریت کرد و در نهایت خود را به مقصد قم رساند.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س) ولایت و ولایت‌مداری را به اوج رساند گفت: این بانوی بزرگوار مانند آتش‌فشانی مهر ولایت را در دل داشت بنابراین با ورود خود به هر شهر مردم آن شهر را مملو از مهر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد حضرت معصومه(س) بود که در تمام مراحل این ویژگی را در خود حفظ کرد.

وی عنوان داشت: حضرت معصومه(س) خطبه قرائت کرده و مردم را در عین حفظ عفاف و حجاب بیدار می‌کردند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول