اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه مدیریت فنی راه و شهرسازی همدان خبر داد

پیشرفت 98 درصدی فاز یک فونداسیون مصلای بزرگ همدان

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان از پیشرفت 98 درصدی فاز یک فونداسیون مصلای بزرگ همدان خبر داد.

پیشرفت 98 درصدی فاز یک فونداسیون مصلای بزرگ همدان

حبیب نادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:‌ ساختمان‌های دولتی از جمله پروژه‌هایی هستند که در حوزه مدیریت فنی و اجرایی پیگیری می‌شوند.

وی افزود: از جمله ساختمان‌های دولتی که عملیات اجرایی آن پیگیری می‌شود ساختمان فرمانداری فامنین است که با پیشرفت فیزیکی 17 درصدی در مرحله اسکلت، ستون و سقف‌ها قرار دارد.

سرپرست حوزه مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان بیان داشت:‌ ساختمان بخشداری تجرک نیز با پیشرفت فیزیکی 90 درصد از دیگر پروژه‌های این بخش به شمار می‌رود.

وی ادامه داد:‌ بخشداری آجین نیز از دیگر پروژه‌هاست که ساختمان اصلی آن به بهره‌برداری رسیده و دیوارکشی و محوطه‌سازی آن در حال انجام است.

نادیان با اشاره به ساخت پنج مجتمع اداری در بخش‌های دمق، قروه، فرسفج، گل‌تپه و شیرین‌سو تصریح کرد:‌ هر یک از این مجتمع‌ها 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه امسال تنها 30 درصد از اعتبارات ابلاغی تخصیص یافته است، عنوان کرد:‌ ساختمان بهزیستی قهاوند و کتابخانه تیمورآباد تویسرکان نیز از جمله پروژه‌های حوزه مدیریت فنی و اجرایی راه و شهرسازی استان به شمار می‌رود که ساخت آنها در دست اجراست.

سرپرست حوزه مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان یادآور شد: موزه سفال لالجین نیز با پیشرفت فیزیکی 16 درصد در دست اجراست که اعتبار سال گذشته آن 150 میلیون تومان بوده و 83 میلیون تومان اختصاص یافت و امسال نیز 84 تومان اختصاص یافته که هم‌اکنون پیمانکار مشغول کار است و کمبود اعتبار دارد.

وی با اشاره به اجرای فونداسیون مصلای بزرگ همدان اظهار کرد: 98 درصد فونداسیون فاز یک اجرا و برای عملیات خاکبرداری فونداسیون 3 میلیارد تومان هزینه شده است.

نادیان اضافه کرد: برای ساخت مصلی نیز هیئت امنا مناقصه برگزار کرده است که بعد از مشخص شدن برنده مناقصه ساختمان‌سازی‌ها آغاز می‌شود.

وی ابراز داشت:‌ حوزه علمیه حضرت امیرالمؤمنین(ع) نیز از دیگر پروژه‌های در دست اجراست و آماده‌سازی، دیوارکشی و تأسیسات زیربنایی آن 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرارداد 5 میلیارد ریالی در این زمینه بسته‌ایم که هم‌اکنون پیمانکار آن مشغول کار است.

سرپرست حوزه مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان افزود: عملاً ساختمان آموزشی حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) شروع نشده و اکنون در دست مناقصه است که با مشخص شدن برنده مناقصه قرارداد آن بسته می‌شود و ساخت ساختمان آموزشی نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در پایان سخنانش از دیگر پروژه‌های در دست اجرا را چهار بیمارستان با مجموع 544 تخت و با بیش از 59 هزار متر مربع زیربنا در سطح استان همدان عنوان و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل بیمارستان 220 تختخوابی اکباتان، بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند، بیمارستان 100 تختخوابی تویسرکان و بیمارستان 64 تختخوابی بهار می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول