اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور:

توسعه و پیشرفت البرز حق مردم این استان است

خبرگزاری فارس: وزیر کشور گفت: توسعه و پیشرفت البرز حق اساسی مردم این استان است.

توسعه و پیشرفت البرز حق مردم این استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مصطفی محد نجار ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید استان البرز اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم استان البرز گامی اساسی در جهت توسعه استان و کاهش بار از دوش تهران است.

وی ادامه داد: استان البرز به دلیل نزدیکی با تهران دارای مزایایی است که در صورت پرورش دادن آنها این استان می‌تواند به پیشرفت و توسعه بسیاری دست پیدا کند.

این مسئول با اشاره به این که تغییر استاندار البرز یکی از مطالبات اساسی مردم این استان بود افزود: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تغییرات در استانداری می‌توانست این استان را با تحولات اساسی روبه‌رو سازد.

نجار تأکید کرد: مسئولان در استان البرز بهترین همدلی و وحدت را داشته و همین امر شرایط را برای توسعه و پیشرفت البرز فراهم کرده است.

وزیر کشور ادامه داد: استاندار البرز نیز در کارنامه کاری خود توانسته خدمات ارزنده‌ای را برای این استان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: البته استان البرز نیازمند توجه بیشتر بوده و هنوز با برخی از استانداردها فاصله دارد، لذا برای رسیدن به درجه مطلوب باید تلاش دو چندانی را داشته باشیم.

وزیر کشور به کارگیری نیروهای متخصص،‌ ماهر و مجرب را در بدنه استانداری مهم خواند و گفت: با به کارگیری کارشناسان و نخبگان و استفاده از توانمندی‌ها و اندیشه‌های نوین آنها می‌توانیم علاوه بر خدمات رسانی به مردم استان البرز مسیر پیشرفت و توسعه را سریع‌تر طی کنیم.

نجار در ادامه سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی است تا اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام را در آن دوران به نسل امروز انتقال دهیم.

وی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم گذر زمان آرمان‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را از یادها ببرد بلکه باید با برگزاری برنامه های فرهنگی و نشست‌های تخصصی این مهم را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

در ادامه این مراسم استاندار جدید استان البرز نیز طی سخنانی ظرفیت‌های استانی البرز را بسیار زیاد توصیف کرد و گفت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که در صورت توجه به این ظرفیت‌ها می‌توانیم در آینده شاهد تحولات اساسی در زمینه‌های مختلف در این استان باشیم.

علی‌اصغر عربیان اذعان داشت: از ظرفیت‌های انسانی در البرز به خوبی استفاده نشده در حالی که این استان دارای توانمندی‌های بسیاری است که نیروهای انسانی ماهر و خلاق و کارشناس و نخبه می‌توانند بهترین شرایط را از ظرفیت‌های موجود برای البرز فراهم کنند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول