اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه البرز:

لازمه پیشرفت کشور تربیت نیروی متخصص و متعهد است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز گفت: تربیت نیروهای مؤمن، متخصص، متعهد و با ایمان لازمه پیشرفت کشور است.

لازمه پیشرفت کشور تربیت نیروی متخصص و متعهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، داود بهرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز در جلسه معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های البرز که امروز برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان بسیج دانشجویی شهرستان البرز و تبریک ایام مبارک ولادت حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: با نگاهی گذرا به زندگی حضرت معصومه (س) درمی‌یابیم که ولایت‌پذیری آن حضرت موجب شاخص شدن ایشان در میان جامعه مسلمانان شده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با توکل به خداوند و ایمان راسخ به ائمه اطهار و ولایت‌پذیری آنان موفق به پیروزی در جنگ تحمیلی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز با اشاره به پیشرفت‌های گسترده ایران در عرصه‌های نظامی و صنعت، اذعان کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که دیگر قادر به مقابله با ایران توسط سلاح و جنگ فیزیکی نیست، بلکه باید با تبلیغات و جنگ نرم به اهداف پلید خود دست یابد.

بهرامی ضمن محکوم کردن اهانت استکبار به پیامبر اکرم (ص)، با اشاره به حدیث "اطلب‌العلم من‌المهد الی‌اللحد" از پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: به فرموده پیامبر اسلام هیچ وظیفه‌ای مهم‌تر از کسب علم و دانش در تمام دوران زندگی انسان نیست و باید علم‌اندوزی را در طول عمر خویش، از تولد تا لحظه مرگ دنبال کرد.

وی فعالیت‌های بسیج را ارزشمند دانست و اظهار کرد: در راستای سوق دادن جامعه به مسائل دینی، باید مسئولان بسیج در میان مردم حضور یابند و با بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود موفق به ارتقای ایمان و اعتقاد مردم شوند که تا امروز اینچنین بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز تأکید کرد: افزایش تعداد بسیجیان برای رسیدن به اهداف موجود کافی نیست، بلکه باید بهبود کیفیت عملکرد بسیجیان نیز در کنار این مهم قرار داشته باشد.

بهرامی با اشاره به فعالیت‌های گسترده دانشگاه‌های البرز در عرصه‌های جهادی و سازندگی تابستان سال جاری تصریح کرد: محرومیت‌زدایی از مناطق و روستاهای دورافتاده یکی از اهداف بسیج دانشجویی در زمینه سازندگی است که موجب تقویت روحیه ایثار و فرهنگ بسیجی در میان دانشجویان و حتی ساکنان مناطق محروم می‌شود.

وی آشنایی با مسائل دانشجویان، معضلات و نیازمندی‌های آنان را از وظایف اصلی مسئولان بسیج دانشجویی دانست و عنوان کرد: نیروی انسانی متخصص، مؤمن و متعهد در هر کشوری، مهم‌ترین عامل موفقیت آن کشور است که تربیت چنین افرادی به واسطه فعالیت‌های مسئولان بسیج در دانشگاه‌ها رخ می‌دهد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز با اشاره به دیگر اهداف بسیج دانشجویی عنوان کرد: با توجه به اهمیت فعالیت‌های بسیج و با هدف بهبود عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان البرز، با همکاری مسئول بسیج دانشجویی استان، مهدی برزگر مسئولیت بسیج دانشجویی شهرستان به صورت جدید آغاز به کار کرد.

بهرامی مسئول بسیج دانشجویی البرز را فردی باتجربه و توانمند معرفی و تصریح کرد: لازمه موفقیت ایشان در این مسئولیت، همکاری همه جانبه مسئولان دانشگاه‌ها بوده و امید است با آغاز سال تحصیلی جدید، شاهد تغییرات چشم‌گیری در بهبود فعالیت‌های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها باشیم.

وی از مسئولان دانشگاه‌ها خواست تا با همکاری و تعامل با مسئول بسیج دانشجویی شهرستان، علاوه بر دنبال کردن مسائل آموزشی، موجبات افزایش ایمان و اعتقادات دینی دانشجویان را نیز فراهم آورند.

فرمانده سپاه شهرستان البرز خاطرنشان کرد: امید است با عنایات الهی بتوانیم در راستای تحقق جامعه دینی در محیط دانشگاه‌ها گام برداریم.

گفتنی است در پایان مراسم طی حکمی از سوی مهدی برزگر، مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، ابوالفضل سلطان‌شاهی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی شهرستان البرز معرفی شد.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول