اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

دانش‌آموزان راه‌های پیشرفت تحصیلی را هموار سازند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دانش‌آموزان باید هوشیار باشند تا با پی‌ریزی محکم و یادگیری دروس دبستان، راه‌های تعالی و پیشرفت تحصیلی را از هم‌اکنون هموار سازند.

دانش‌آموزان راه‌های پیشرفت تحصیلی را هموار سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، زنگ مقاومت و زنگ آغاز سال تحصیلی جدید همزمان در مدارس قائمشهر طنین‌انداز شد.

پیش از ظهر امروز، زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی 92-91 به طور نمادین در دبستان پسرانه شهید مسعود دهقان قائمشهر با حضور نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار ، فرماندار و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به صدا درآمد.

آیت‌الله علی معلمی امام جمعه قائمشهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در سخنانی خطاب به دانش‌آموزان، دوران دبستان را فونداسیون و اساس دانش و تحصیل عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان باید هوشیار باشند تا با پی‌ریزی محکم و یادگیری دروس دبستان راه‌های تعالی و پیشرفت تحصیلی و قرارگرفتن در بین نخبگان را از هم‌اکنون هموار سازند.

فرماندار قائمشهر نیز با اشاره به ایجاد فضاهای مناسب آموزشی در نظام جمهوری اسلامی ایران به دانش‌آموزان توصیه کرد تا از فرصت‌ها و امکانات تحصیلی که به خوبی در اختیارشان قرار گرفته برای کسب علم و دانش بهره گیرند تا در آینده زمینه‌های پیشرفت و کمال ایران در جهان به دست همین دانش‌آموزان رقم بخورد.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر آغاز سال تحصیلی را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و آموزشی کشور ذکر کرد و افزود: در این سال تحصیلی حدود 50 هزار دانش‌آموز و معلم در شهرستان قائمشهر فعالیت تحصیلی را آغاز می‌کنند.

مفید فلاحی با بیان رشادت‌ها و جانفشانی شهدا در هشت سال دفاع مقدس اذعان داشت: دانش‌آموزان باید راه شهدا را با مطالعه در زندگی و سیرت شان ادامه دهند، راه زندگی شهدا بدین‌ گونه بود که شهدا نیایش، دعا، حیا و رسم داشتند ولی نمایش، ادعا، ریا و اسم نداشتند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول