اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین:

دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن پیشرفت‌های ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: دشمنان می‌خواهند با سانسور رسانه‌ای پیشرفت‌های ایران اسلامی را به شکست منتهی کرده که این مهم با تلاش بی‌وقفه صنعت‌گران به فکر پلید آنان منجر نخواهد شد.

دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن پیشرفت‌های ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی امروز در مراسم افتتاح پایگاه‌ مقاومت بسیج کارگری حضرت محمد رسول‌الله (ص) کارخانه شیرآلات بهداشتی شیبه که در سالن اجتماعات این کارخانه برگزار شد، با اشاره به دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: همه شکوه و عظمت جمهوری اسلامی ایران مدیون وجود مبارک امام رضا (ع) است که امسال نیز هفته کرامت با هفته دفاع مقدس مقارن شده است.

وی ادامه داد: امروز در شرایطی سی ‌و دومین سالگرد آغاز دفاع مقدس را برگزار می‌کنیم که شرایط منطقه به نفع انقلاب اسلامی و آرمان بلند امام راحل (ره) تغییر کرده و هر روز که از دفاع مقدس می‌گذرد عمق دشمنی‌های استکبار جهانی در عالم بیشتر می‌شود و این موضوع مردم مناطق اسلامی را بیدارتر از گذشته کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین ابراز کرد: بیشتر تحلیل‌گران علوم سیاسی بر این باور هستند، بعد از پایان دفاع مقدس هر روز که از آن واقعه عظیم می‌گذرد، یک روز از عمر استکبار جهانی کاسته می‌شود.

کاظمی اضافه کرد: امروز رشادت‌های مردانی که در دوران دفاع مقدس از خود حماسه آفریدند به الگوی عملی تبدیل شده و راه را برای مدیریت‌های پاک و صالح جهان هموارتر می‌سازد.

وی عنوان کرد: دشمن در دوران دفاع مقدس چند سال زیربنای اقتصادی کشور اسلامی عزیزمان ایران را به بهانه برقراری دموکراسی و وجود سلاح کشتار جمعی در ایران هدف گرفته و نیز ظلم‌های فراوانی را به ملت غیور ایران اسلامی روا داشته‌ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین با اشاره به جنبش 99 درصد در آمریکا بیان کرد: واقعیت جنبش وال‌استریت این است که حامیان این جنبش به مبانی نظام سرمایه‌داری در جهان اعتراض دارند.

کاظمی گفت: دشمنان به خیال خود می‌خواهند با انواع تحریم‌ها ملت غیور ایران اسلامی را از پای درآورند، ولی ‌آن‌ها ظرفیت‌های عظیم ملت غیور ایران اسلامی را نشناخته‌اند، همان‌ طوری که در دوران دفاع مقدس ظرفیت‌های عظیم و وصف‌ناپذیر رزمندگان اسلام را نشناخته و از آن غافل بودند.

وی افزود: امروز دنیا به دنبال کسب یک هویت جدید است و همان طور که مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌هایشان به این موضوع اشاره داشته‌اند و با تعبیر پیچ تاریخی از این موضوع یادآوری کرده‌اند و آن را به بالا رفتن یک کوهنورد از کوه تشبیه کرده که در شیب نهایی رسیدن به قله و در نهایت پیروزی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین اظهار کرد: وقتی کارخانه که همان واحد صنعتی محسوب می‌شود به عنوان سنگر باشد، کارگران و فعالان این وادی نیز به عنوان رزمندگان عرصه تولید به حساب می‌آیند.

کاظمی ادامه داد: بحث شجره طیبه صالحین باید در واحدهای صنعتی بیش از گذشته دنبال شده تا علاوه بر روحیه کار، روحیه اعتقادی جوانان تقویت شود.

در این مراسم مسئول بسیج جامعه کارگری استان قزوین و نیز جمعی از بسیجیان کارخانجات شیشه و تاژ قزوین حضور داشتند.

حیدر عباسی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارگری شرکت شیرآلات بهداشتی شیبه معرفی شد.

لازم به ذکر است پیش از این مراسم، پایگاه مقاومت بسیج کارگری امام حسن مجتبی (ع) کارخانه صنایع سیمگون با حضور مسئولان رسما افتتاح شد.

شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه در سال گذشته به عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی از طرف سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برگزیده شد.

در پایان این مراسم عباس کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) از نزدیک با روند تولید در شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه قرار گرفت و از آنجا بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول