اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

پیشرفت‌های نظام موجب تغییر رفتار دشمنان شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: پیشرفت‌های نظام موجب تغییر رفتار دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی شده است.

پیشرفت‌های نظام موجب تغییر رفتار دشمنان شده است

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: توطئه‌های دشمنان علیه مسلمانان نشان از منطق قوی اسلام دارد.

وی با بیان اینکه توطئه و اهانت به پیامبر گرامی اسلام از پس‌لرزه‌های اقدامات علمی و فرهنگی و پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف است، افزود: دشمنان به این امر پی برده‌اند که پس از فروپاشی دنیای شرق، نوبت فروپاشی دنیای غرب است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه تشت رسوایی آمریکا و سران استکبار در جهان نواخته شده است، افزود: دشمن جز توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام دیگری نمی‌تواند، انجام دهد.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان ملت‌ها محسوب می‌شود، افزود: دولت‌های نهم و دهم با پیگیری این گفتمان تاریخ و تمدن بشری را متحول کرده است.

احمدی با اشاره به پیشرفت‌های جامعه ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه انرژی هسته‌ای تصریح کرد: این پیشرفت‌ها موجب تغییر رفتار دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی شده است، چرا که نظام در عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: ادبیات نظام جمهوری اسلامی و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و مهدویت موجب شده است تا دشمنان از توطئه‌چینی علیه نظام عاجز مانده و نقشه‌های آن نقش برآب شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمنان به موقعیت نظام جمهوری اسلامی اعتراف دارند، افزود: هیچ تیر زهرآلودی از ناحیه دشمن نمی‌تواند اعتقادات ایثار و شهادت را از مردم بگیرد.

احمدی یادآور شد: با وجود همه توطئه‌های استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی جامعه ایران رشد چشمگیری یافته است.

وی با بیان اینکه در 27 سال قبل از فعالیت دولت‌های نهم و دهم 7 میلیارد تومان به زیرساخت‌های فرهنگی اختصاص یافته است، افزود: این رقم در هفت سال دوران خدمتگزاری دولت‌های نهم و دهم به 80 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول