اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد خبر داد

کسب رتبه برتر خلیل‌آباد در پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی سال 90 خلیل‌آباد را 95 درصد اعلام کرد.

کسب رتبه برتر خلیل‌آباد در پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علی اصغر مرادزاده در جلسه شورای اداری خلیل‌آباد افزود: این توفیق به مدد تعامل و عزم مسئولان خلیل‌آباد حاصل و موجب کسب رتبه برتر در خراسان‌رضوی شده است.

وی با اشاره به افتتاح 42 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال در هفته دولت امسال گفت: ایجاد تغییر در چهره خلیل‌آباد در بازه زمانی نه چندان طولانی و ارتقای شاخص‌های توسعه ارمغان انجام این پروژه‌هاست.

رئیس شورای اداری خلیل‌آباد اعتبار مشاغل خانگی در سال 90 را 34 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: خوشبختانه بیش از 97 درصد این اعتبار جذب و شهرستان خلیل‌آباد موفق به کسب رتبه چهارم خراسان رضوی شده است.

وی با اشاره به سهمیه دو هزار و 408 نفری خلیل‌آباد در ایجاد شغل طی سال جاری گفت: هرچند تاکنون 410 شغل ایجادی در سامانه رصد ثبت شده اما بایستی این روند از سوی متولیان امر با قوت و سرعت بیشتری ادامه یابد.

فرماندار خلیل‌آباد در بخش دیگری از سخنانش کشاورزی را از مهم‌ترین ظرفیت‌های توسعه خلیل‌آباد برشمرد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی و کارشناسان جهاد کشاورزی در سال جاری، انگور و کشمش خلیل‌آباد مستقیما به خارج از استان ارسال شد.

مرادزاده ادامه داد: این راهکار افزایش 100 درصدی درآمد انگورکاران شهرستان و رضایتمندی آنان را به همراه داشت.

وی ضمن تبریک بازگشایی مدارس و تقدیر از تلاش کارکنان آموزش و پرورش خلیل آباد اظهار داشت: سال گذشته تمام دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان جذب مراکز آموزش عالی شدند.

انتهای پیام/‌ش‌30/گ1003                                    

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول