اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه:

فوتبال کرمانشاه با داشتن اسپانسر پیشرفت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هئت فوتبال استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه استعدادهای فوتبالی زیادی داریم و در صورت حمایت اسپانسر پیشرفت خواهیم کرد.

فوتبال کرمانشاه با داشتن اسپانسر پیشرفت می‌کند

علی محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در چند سال گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی برای پیشرفت فوتبال کرمانشاه انجام شده است و این روند در صورت تثبیت مدیریت، ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در فوتبال کرمانشاه اقدامات خوبی برای بهبود وضعیت فوتبال انجام شده است و در صورتی که حامیان مالی و اسپانسرها به فوتبال کمک کنند جایگاه فوتبال کرمانشاه قطعاً از جایگاه فعلی بهتر خواهد شد و به وضعیتی که کرمانشاه شایستگی آن را دارد، خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در کرمانشاه پتاسیل و استعدادهای خوبی داریم، به‌عنوان مثال در یک مقطع زمانی 2 نفر از بازیکنان کرمانشاهی در تیم ملی فوتبال امید فیکس بازی می‌کردند و با توجه به این مسئله اگر قوه مالی وجود داشته باشد می‌توان از این استعدادها در راستای بهبود وضعیت فوتبال استفاده کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه در خصوص حل مشکل مالی در فوتبال کرمانشاه تصریح کرد: برای حل این مشکل باید کارخانه‌ها وارد ورزش شوند و همچنین مدیران کل ادارات، تیم‌های ورزشی را زیر پوشش خود قرار دهند.

محبی در خصوص مشکلات بعضی از اسپانسرها با احساس تاسف گفت: گاهی بعضی از حامیان مالی تیم‌ها از ادامه همکاری انصراف می‌دهند، به عنوان نمونه در گذشته یکی از ادارات قصد حمایت مالی از تیم لیگ برتر بانوان کرمانشاه را داشت، اما پس از مدتی انصراف داده و اعلام کرد که دیگر قصد حمایت از تیم‌های ورزشی را ندارد.

وی افزود: این اقدام در حالی صورت گرفت که هزینه‌ها را کاملاً پرداخت نکرد و به همین علت هیئت فوتبال مجبور به پرداخت آن شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول