اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام

اردبیلی‌ها سایت‌های گوگل و یوتیوب را تحریم کردند

خبرگزاری فارس: در محکومیت اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام مردم اردبیل استفاده از سایت گوگل و یوتیوب را به دلیل جمع نکردن فیلم توهین‌آمیز به پیامبر (ص) تحریم کردند.

اردبیلی‌ها سایت‌های گوگل و یوتیوب را تحریم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مؤسسات مختلف، نهادها و دانشگاه‌ها و مراکز علمی، تحقیقاتی متنوع در استان اردبیل امروز و فردا استفاده از سایت گوگل و یوتیوب را به دلیل جمع نشدن فیلم توهین‌آمیز به پیامبر (ص) در این دو سایت تحریم کرده و خواستار استفاده نکردن هموطنان از این سایت‌های بیگانه شدند.

در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال نیز امام جمعه خلخال با تاکید بر اهتمام اهالی مؤمن و ولایی خلخال در محکومیت اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام استفاده از سایت‌های یاد شده را به مدت دو روز تحریم کردند.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری گفت:‌ برای ما حفظ حرمت و احترام به جایگاه نبی مکرم اسلام از هر اقدام و حرکتی واجب‌تر و ضروری‌تر است به طوریکه مردم این شهرستان و مناطق مختلف کشورمان با این حرکت تحریم‌گونه به دشمنان ثابت می‌کنند که ما نیازی به سایت‌ها و دستگاه‌های ارتباط جمعی شما نداریم.

وی تصریح کرد: مردم مؤمن و وفادار خلخال نیز با تحریم این سایت‌های اینترنتی انزجار خود را از حرکت و اقدام شنیع استکبار جهانی نشان می‌دهند و ثابت می‌کنند که آنها در یک حرکت جنون‌آمیز مسلمانان و ارزش‌های آنها را که می‌خواستند زیر سئوال ببرند، محکوم به فنا و شکست هستند.

به گزارش فارس، رشتبری با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد واکنش بسیار گسترده و عظیم بلاد اسلامی بودیم، افزود: توهینی که به مقدسات اسلام از ضعف و زبونی نظام غرب صورت می‌گیرد نشان از بزرگ‌ترین خیانت آنها به جامعه بشری است که ضرورت دارد امت اسلامی با خیز عظیم این فتنه‌گری‌ها را خاموش کنند.

امام جمعه خلخال در پایان خاطر نشان کرد: مردم خلخال با تحریم 48 ساعته این سایت با نشان دادن خشم و انزجار خود بیش از 400 میلیون دلار به این سایت‌ها صدمه مالی وارد می‌کنند.

مؤسسه طلایه‌داران نور علوی اردبیل نیز از عموم شهروندان اردبیل خواست تا در اعتراض به انتشار فیلم موهن به ساحت پیامبر اکرم (ص) همگام با دیگر فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی دوشنبه و سه‌شنبه از سرویس اینترنتی گوگل و یوتیوب استفاده نکنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول