اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج خواهران استان اردبیل:

اردبیل 17 زن شهیده دارد

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج خواهران استان اردبیل گفت: استان اردبیل با تقدیم 17 شهیده زن به نظام اسلامی در جنگ هشت ساله اوج وفاداری و عظمت خود را به نمایش گذاشته است.

اردبیل 17 زن شهیده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اعظم باقری عصر امروز در همایش زنان ایثارگر در محل نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: کشور ما با تقدیم شش هزار و 427 شهیده در دوران جنگ هشت ساله ثابت کرد که زنان غیرتمند این دیار همدوش مردان آماده رزم و دفاع از خاک پاک این سرزمین هستند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شهدای زن استان اردبیل همگی در بمباران‌های هوایی به فیض شهادت نایل شدند و توانستند برای این سرزمین مقدس افتخاری همیشه جاوید خلق کنند.

باقری به نقش بی‌بدیل زنان در دوران جنگ هشت ساله و تهیه و تأمین مایحتاج، لباس و حتی اهدای خون برای کمک به رزمندگان جبهه‌های جهاد و حق علیه باطل اشاره کرد و افزود: مسئولیتی که بانوان ما عهده‌دار آن بودند مسئولیتی سنگین و همیشه ماندگار است به طوریکه در هجمه‌های متعدد نظام استکبار این رسالت سنگین نادیده گرفته نشده بلکه امروز نیز این زنان در سنگر حفظ حجاب و عفاف خنثی‌کننده توطئه دشمنان و ایادی آنها هستند.

این مسئول با اعلام اینکه در جنگ هشت ساله زنان ما نیز همدوش با مردان در تبعیت از ولایت فقیه در سنگر خانه و پشت جبهه‌ها روحیه‌بخش رزمندگان و فداکاری آنها بودند، خاطرنشان کرد: آنچه که در این بین درخشش و تبلوری حقیقی پیدا کرد حضور زنان در عرصه تربیت فرزندان شایسته و عاشق اهل بیت (ع) است که این کار خود ارزشی کمتر از ایثار جان و اخلاص در عمل ندارد.

وی اضافه کرد: بانوان ما امروز نیز در یک جبهه مقدس تلاش می‌کنند تا با جنگ تبلیغاتی و حرکت‌های چراغ خاموش استکبار در به انحراف کشیدن جوانان و نوجوانان و از هم پاشیدن کانون خانواده در صحنه حاضر باشند و اجازه ندهند فرهنگ غنی و ارزشمند دینی و اسلامی و مکتبی ما خدشه‌دار شده و یا زیر سئوال برود.

به گزارش فارس، رئیس بسیج خواهران استان اردبیل با بیان اینکه بانوان انقلاب اسلامی همچون حضرت زهرا (س) و زینب‌گونه با حرکت‌های خبیث استکبار مقابله کردند، یادآور شد: زنان ما که امروز به اخلاق، حجاب و عفاف شایسته آراسته هستند هرگز اجازه نمی‌دهند این انقلاب در مسیر آرمانی خود دچار انحراف و انحطاط شود بلکه در گستره عظیم جهاد و شهادت و دفاع از کیان خانواده آماده و حاضر هستند.

باقری عضویت شش هزار نفر از بانوان را در جامعه بسیج زنان استان در طیف‌ها و گروه‌های مختلف یادآور شد و بیان کرد: زنان بسیجی ما امروز در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضوری آگاهانه، روشن ضمیر و همراه با حفظ حدود و معیارهای اسلامی و ارزشی دارند که نظام‌های غرب از این حضور بی‌بدیل در هراس و نگرانی واقعی هستند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول