اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پشتیبانی کنگره زنان شهیده کشور:

شهیده فاتحی‌کرجو الگوی پایداری زنان مسلمان است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پشتیبانی کنگره زنان شهیده کشور گفت: شهیده ناهید فاتحی‌کرجو الگوی پایداری و ایثار برای همه زنان مسلمان در سراسر جهان است.

شهیده فاتحی‌کرجو الگوی پایداری زنان مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، منوچهر فخری عصر امروز در نشست ستاد کنگره زنان شهیده کشور که در سالن جلسات شهید فهمیده سپاه بیت‌المقدس کردستان تشکیل شد، اظهار کرد: زنان، امروز باید در مقابل تهاجم فرهنگی غرب شهیده ناهید فاتحی‌کرجو را الگوی ایستادگی خود قرار دهند.

وی از شهدای استان کردستان به عنوان مظلوم‌ترین شهدای کشور نام برد و گفت: هر نقطه از خاک کردستان سرافراز به دلیل شرایط خاص پس از پیروزی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی یادآور شجاعت، ایثار و مظلومیت شهیدی از شهیدان هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است.

مدیرکل اداری مالی استانداری کردستان خاطرنشان کرد: وجب به وجب خاک کردستان یادآور رشادت و فداکاری شهیدی از سایر استان‌های کشور در دفاع از عزت، ناموس و شرف ملت ایران است.

به گفته فخری، بر زبان آوردن نام کردستان در مبحث شهید و شهادت با نام بردن از شهیدان تمام ایران برابری می‌کند.

وی در ادامه از اندیشیدن تدابیر لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره ملی شهید فاتحی‌کرجو در استان خبر داد و گفت: با حمایت‌های استاندار و همکاری و تعامل بسیار خوب سایر کمیته‌های برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی، هیچ مشکلی نداریم و با بسیج همه امکانات آماده میزبانی و پذیرایی از میهمانان کنگره هستیم.

وی از رصد امکانات و  ظرفیت‌های بالقوه ادارات و سازمان استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره ملی خبر داد و افزود: خوشبختانه فضای حاکم بر استان کردستان فضای تعامل، همکاری و برادری میان مسئولان و مدیران اجرایی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل اعتقادات ناب اسلامی، نجابت و قدرشناسی مردم این خطه از میهن اسلامی هر جا نامی از بزرگداشت شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس به میان می‌آید مردم و مسئولان با تمام وجود آماده هر نوع همکاری هستند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول