اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا

یادواره شهیده آمنه حسینی در کردستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهیده آمنه حسینی و 540 شهیده استان کردستان با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا در سنندج برگزار شد.

یادواره شهیده آمنه حسینی در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرزند شهیده آمنه حسینی ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: امنیت، آسایش و توسعه امروز کشور مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران زن و مردی است که بدون هیچ چشم‌داشتی تنها بخاطر رضای خدا و دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی خون پاکشان را فدا کردند.

عبدالرحمان ادوایی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی امروز در جهان اسلام و حتی سایر کشورهای غربی از برکت خون شهدایی زن و مردی است که برای دفاع از ارزش‌های دین و قرآن عاشقانه جنگیدند و پرچم اسلام را در جهان برافراشتند.

این فرزند شهید با بیان اینکه شهدا رفتند تا ملت ایران سرافراز و مقتدر پله‌های ترقی را یکی پس از دیگر طی کند، تصریح کرد: همه ما به عنوان وارثان خون شهدا باید در زنده‌نگهداشتن یاد و خاطره آنان و حرکت در مسیر اهداف متعالیشان تلاش کنیم.

ادوایی تصریح کرد: زنده‌نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حرکت در مسیر اهداف آنها تنها وظیفه فرزندانشان نبوده و همه ملت در این مسیر مسئول هستند.

به گفته وی، شهدای گرانقدر بزرگانی بودند که با تربیت اسلامی پدران و مادران خود، راه حق و حقیقت را شناختند و با هدف یاری دین خدا در عرصه جهاد فی سبیل‌الله حضور یافتند و جان خویش را در راستای اعتلای اسلام و انقلاب در طبق اخلاص نهادند.

گفتنی است؛ شهیده آمنه حسینی متولد 1332 و اهل روستای سلین از توابع شهرستان سروآباد است، از این شهیده عزیز پنج فرزند به یادگار مانده است.

شهیده آمنه حسینی و دخترش در شبانگاه سی‌ام تیرماه سال 60 با حمله گروهک‌های ضد انقلاب و پرتاب نارنجک به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول