اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 41 مستقل پیاده ارتش:

ایران با وجود 5 هزار شهیده بر خود می‌بالد

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 41 مستقل پیاده ارتش گفت: ایران اسلامی با داشتن 5 هزار و 600 زن شهیده بر خود می‌بالد چرا که این موضوع نشان‌دهنده پایداری همه اقشار مقابل دشمن است.

ایران با وجود 5 هزار شهیده بر خود می‌بالد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رحمان اکبرآبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه اقشار جامعه اعم از زن و مرد مقابل دشمن با جدیت کامل ایستادگی می‌کنند و از اهدای خون خود نیز باکی ندارند به طوری که وجود خیل عظیم شهدای جنگ تحمیلی اثبات‌کننده موضوع فوق است.

وی با اظهار به اینکه زنان پابه‌پای مردان زمان جنگ تحمیلی به دفاع پرداختند، ادامه داد: وجود شهدا و جانبازان زن اثبات‌کننده این ادعا است که بانوان نیز در صحنه‌های مختلف و به اشکال گوناگون برای حراست از مرزهای کشورمان کوشیده‌اند.

اکبرآبادی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس فقط یک قشر خاص به نقش‌آفرینی نپرداخته‌اند، اضافه کرد: پیشقراولان دفاع، امت اسلامی بود ولی برادران و خواهران ما از اقلیت‌های دینی نیز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور موثر داشته‌اند به طوری که از جامعه ارمنی بیش از 100 شهید و از بین اقلیت کلیمی نیز حدود 60 شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کشورمان در صنایع دفاعی به اندازه قابل توجهی به خودکفایی رسیده‌است، 80 درصد گلوله‌های مورد استفاده تولید ایران است و همچنین در صنایع هوایی، ناو جماران و ... به پیشرفت‌های قابل‌ توجهی رسیده‌ایم به طوری که می‌توان اذعان داشت با ارتقای روحیه خودباوری خود در صنایع دفاعی به خودمان متکی هستیم.

فرمانده تیپ 41 مستقل پیاده ارتش با اظهار به اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح و اقشار جامعه با اقتدار کامل مقابل تهدیدهای دشمنان ایستاده است، اظهار داشت: فرزندان غیور ملت در آمادگی و هوشیاری کامل به سر می‌برند.

اکبرآبادی با اظهار به اینکه در ارتباط با کثرت هم‌مرزی با کشورهای بیگانه ایران اسلامی در جایگاه سوم قرار دارد، اظهار داشت: ایران اسلامی با 15 کشور مرز مشترک دارد که به طور مستمر موقعیت آنها و مرزها رصد می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول