اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

امروز ایران اسلامی با داشتن جوانان بیدار به خود می‌بالد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: جوانان ایران اسلامی هوشیارترین و بیدارترین جوانان دنیا هستند و امروز ایران اسلامی با داشتن چنین جوانانی به خود می‌بالد.

امروز ایران اسلامی با داشتن جوانان بیدار به خود می‌بالد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سیف‌الله کریم‌زاده ظهر امروز در دومین همایش دختران رضوی سرزمین آفتاب اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس این جوانان بودند که با حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل دلاور مردانه در برابر دشمنان ایستادند و امروز فرزندان غیور همان جوانان در سنگر علم و دانش برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی همواره در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری فعال و جدی داشته و محکم‌تر و مستحکم‌تر از قبل در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر (ع) الگوی جوانان ایران اسلامی است خاطر نشان کرد: دشمنان باید بدانند دختران و پسران ایران اسلامی با الگوگیری از ائمه اطهار (ع) آماده جانفشانی در راه ولایت هستند و تا آخر پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

کریم‌زاده افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون حضور جوانان به ویژه دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف همچون تیری بر قلب دشمنان فرود آمده و تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از راه‌های مختلف قصد به بی‌راه کشاندن جوانان و نوجوانان را دارند اظهار داشت: ایران اسلامی هوشیارترین و بیدارترین جوانان جهان را در اختیار دارد و این جوانان هر روز افتخار بزرگی را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

ابوالفضل هاشمی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو در جهان مطرح است گفت: دانش‌آموزان باید همه تلاش خود را برای کسب قله‌های بلند علم و دانش به کار گیرند و همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس موجب عزت‌آفرینی برای کشور شوند.

دومین همایش دختران رضوی سرزمین آفتاب با حضور دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه ناحیه یک اراک و جمعی از خادمان آستان قدس رضوی و امامزاده محمد عابد، در کانون امام علی (ع) اراک برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول