اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی:

حضرت علی‌اکبر بهترین الگوی جوانان ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: حضرت علی‌اکبر بهترین الگوی جوانان ایران اسلامی در حرکت‌های فردی، اجتماعی و دفاعی است.

حضرت علی‌اکبر بهترین الگوی جوانان ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی روشن ظهر امروز در همایش جوان امروز، جوان فردا، با تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی با حضور اثرگذار خود در عرصه‌های مختلف با محوریت ولایت فقیه ثابت کردند که در مسیر سیره و منش آن حضرت حرکت می‌کنند.

وی افزود: دشمن برای ضربه‌زدن به کشور، تضعیف باورهای اعتقادی و مذهبی و ترویج فساد، فحشا و ناهنجاری‌های اجتماعی بین جوانان را به صورت جدی در دستور کار قرار داده است.

روشن تصریح کرد: کلام شیوا، فروتنی، ادب و احترام پدر و مادر، اطاعت‏ از مقام ولایت و دلدادگی به حقیقت از جمله ویژگی‌های اخلاقی حضرت علی‌اکبر (ع) بیان شده و این خصوصیات تحسین برانگیز بهترین الگو و نشانه راه برای آینده قشر جوان است.

وی اظهار کرد: ایستادگی و رشادت از خصلت‌های مردان نیک و غیرتمند در اعصار گذشته بوده و این خصلت همواره در ذات جوان ایرانی به خوبی آشکار است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: مقابله با تحریم و حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی، به درستی در این قشر پویا به خوبی وجود دارد و اگر از انرژی آن‌ها به طرز صحیح استفاده شود، قادر خواهند بود بزرگ‌ترین موانع موجود بر سر راه جامعه را از میان بردارند.

وی با بیان اینکه اخلاق و ادب جوانان ما باید علی اکبری باشد، تصریح کرد: جوانان از این دوران بهترین بهره‌برداری را برای پیشرفت داشته باشند و با الگوپذیری از حضرت علی‌اکبر(ع) در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز نیز در صحنه خودکفایی و پیشرفت کشور نقش فعالی دارند.

روشن با بیان اینکه یکی از قشرهای تأثیرگذار در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حضور فعال قشر جوان در صحنه‌های انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: جوانان در دوران دفاع مقدس با سرمشق قراردادن حضرت علی‌اکبر(ع) در صحنه‌های نبرد با تبعیت از امام و پیشوای عصر خویش، تأسی جستن از ائمه معصومین و مکتب عاشورا، حماسه‌های تاریخی آفریدند و دشمنان اسلام از این روحیه و ایمان جوان ایرانی حیران ماندند.

وی گفت: خوشحال هستیم از اینکه حضرت علی‌اکبر (ع) امروز الگوی جوانان کشور شده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب که جوانان را محور خوانده‌اند، آینده هر جامعه‌ای در گرو جوانان آن است و هزینه‌کردن در این بخش به واقع سرمایه‌گذاری در بعد کلان برای آینده جامعه است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی اضافه کرد: جوانان کشورمان در بسیاری از بخش‌ها به موفقیت‌های خوبی دست یافتند و همواره با تمام وجود پشتیبان ولایت فقیه، نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستند که این امر موجب شگفتی دشمنان این مرز و بوم شده است.

وی با بیان اینکه جوانان از حساس‌ترین و آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل باید مسئولان ذی‌ربط برای رفع مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

روشن خاطرنشان کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی درست، عرصه و فضای بیشتری را برای تعالی و رشد همه جانبه جوانان این مرز و بوم فراهم کنند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول