اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

جوانان ایران اسلامی از نظر مسئولیت‌پذیری بینظیر هستند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جوانان ایران اسلامی از نظر مسئولیت‌پذیری بینظیر هستند.

جوانان ایران اسلامی از نظر مسئولیت‌پذیری بینظیر هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در همایش نقش جوان و بانوان در نظام اسلامی با بیان اینکه جوانان در تمامی عرصه‌های کشور حضوری چشم‌گیر داشته‌اند، اظهار داشت: نقش جوانان در پیشرفت و ترقی نظام اسلامی انکارناپذیر است.
وی به حضور جوانان در عرصه علمی کشور اشاره کرد و افزود: در زمان حاضر نقش عمده دستیابی نظام اسلامی به فناوری هسته‌ای را جوانان ایفا کرده و بسیاری از پیشرفت‌های علمی کشور نتیجه فعالیت و تلاش جوانان این نظام بوده است. 
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جهانیان به خوبی از قدرت و ظرفیت جوانان ایرانی اطلاع دارند، یادآورشد: استکبار و صهیونیسم جهانی نیز با داشتن چنین اطلاعاتی در تلاش برای فرو نشاندن و صرف این ظرفیت و انرژی در زمینه‌ غیر از عرصه پیشرفت و تعالی نظام اسلامی است.
آزاد به تلاش دشمنان برای جذب نیروهای جوان و نخبه نظام اسلامی به کشورهای غربی و آمریکایی اشاره و گفت: جوانان ایرانی نیز با بصیرت و هوشیاری خود با وجود آنکه هیچ کمکی به دشمنان در تحقق برنامه‌های آنان نمیکنند، بلکه زمینه بهره گرفتن از علوم و فنون پیشرفته جهان در نظام اسلامی را فراهم میکنند.
استاندار سیستان و بلوچستان حضور روز افزون جوانان در دانشگاه‌ها و عرصه‌های علمی کشور را گواه این مدعا دانست و گفت: این حضور و تلاش چشم‌گیر جوانان در عرصه علم و دانش ستودنی و قابل تقدیر است و سرمایه‌ای عظیم برای نظام اسلامی محسوب میشود.
وی با اشاره به نفش جوان در صحنه‌ها حساس نظام بیان کرد: جوانان مؤمن و معتقد و با بصیرت کشور در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و حفظ آن در دوره‌های مختلف دارای نقشی مهم و انکارناپذیر بوده‌اند.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان گفت: جوانان ایران اسلامی از نظر مسئولیت‌پذیری بینظیر هستند و در هر زمان که کشور به حضور آنان نیازمند بوده است در دفاع و پاسداشت از انقلاب اسلامی حاضر شده‌اند. 
آزاد ادامه داد: همین احساس مسئولیت جوانان مؤمن و انقلابی کشور بود که در جنگ تحمیلی آنان را به حضور در جبهه‌ها و هشت سال دفاع مقدس کشاند، چرا که آن‌ها میتوانستند سختیهای جبهه‌های جنگ را تجربه نکرده و در کنار خانواده خود باشند.
استاندار سیستان و بلوچستان جوانان ایرانی را مظهر صفا و شوق و همت به سوی آرمان‌های ایده‌آل انسانی خواند و گفت: جوانان کشور امروز باید در زمینه‌های مختلف تحصیل و تهذیب را دنبال کنند و روح و جسم خود را نیز باید در راستای پاسداشت از ارزش‌های نظام اسلامی همواره آماده نگه دارند.
آزاد یاد آور شد: در سایه تقویت ایمان و علم جوانان است که کاخ مدنیت و پیشرفت ایران اسلامی شکوه خود را حفظ میکند و قله‌های دیگر را آماده فتح کردن میکند.
وی تقویت بنیه دینی و انقلابی و پیروی از ولایت را از راه‌های مقابله با نقشه‌های دشمنان نظام اسلامی خواند و گفت: توجه جوانان به این امور، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام میگذارد.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دولت خدمتگزار استفاده از فکر جوانان در اداره امور کشور به تحقق رسیده افزود: تشکیل گروه‌های مشاوران جوان و استفاده از آنان در ادارات، استانداریها و فرمانداریها این مهم را میرساند که در دوره حاضر از فکر و خلاقیت‌های جوانان حمایت ویژه‌ای شده است.
وی تأکید کرد: در این زمینه نیز جوانان باید با رصد شرایط استان، ایده‌ها، راه‌حل‌ها و راهکارهای مناسب را برای رفع موانع و زمینه رشد و توسعه هر چه بهتر سیستان و بلوچستان ارایه دهند.
آزاد ابراز امیدواری کرد: جوانان بتوانند به بهترین شکل  فکر و اندیشه خود را در راه رشد و آبادانی پهناورترین استان کشور بکار گیرند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول