اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نمایندگان ویژه رئیس جمهور

نشست استانی هم‌اندیشی جوانان ایران اسلامی برگزار شد

خبرگزاری فارس: نشست استانی هم‌اندیشی جوانان ایران اسلامی با حضور استاندار و نمایندگان ویژه رئیس جمهور در یزد برگزار شد.

نشست استانی هم‌اندیشی جوانان ایران اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح‌زاده در این نشست دوران جوانی را دوران تهدیدها و فرصت‌ها دانست.

وی با تاکید بر اهمیت جوانی، از این مقطع مهم حیات انسان با عناوین دوران ابتکار، پویایی و نشاط و میل به تحول عظیم یاد کرد.

استاندار یزد گفت: با بیان اینکه توجه به قشر جوان همواره مدنظر مدیریت ارشد استان است، افزود: برگزاری 70 جلسه با اقشار مختلف، 46 جلسه با نخبگان، 35 جلسه با هیئت مختلف، 40 جلسه با تشکل‌های دانش‌آموزی، 15 جلسه با مدیران جوان و 10 جلسه با ورزشکاران در راستای حمایت از جوانان و نخبگان انجام شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود، کسب رتبه اول کنکور سراسری در 18سال متوالی، ارتقای سرانه ورزشی استان از 80 سانتی‌متر به 190 سانتی‌متر، رشد 64 درصدی اماکن ورزشی، اختصاص بودجه 418 میلیارد تومانی به حوزه مسکن، ایجاد 34 هزار شغل از سهمیه 37 هزار نفری در سال 90، تاسیس اولین دفتر استانی بنیاد نخبگان، پرداخت تسهیلات 6 میلیارد تومانی به نخبگان و جذب و توزیع بودجه 27 میلیارد و 700 میلیون تومانی به حوزه فرهنگ و هنر را به عنوان بخشی از اقدامات انجام شده در دولت نهم و دهم یادآور شد.

در این جلسه تعدادی از جوانان برگزیده و نخبه به بیان مشکلات و راهکارهای پیشنهادی در زمینه‌های مختلف پرداختند.

برگزاری جلسات مشترک نمایندگان سمن‌ها با استاندار‌، بررسی طرح یکی از نخبگان در کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان و حمایت ویژه از اشتغال جوانان و نخبگان در بخش کشاورزی، از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول