اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

استکبار منتظر ضربه سنگین موج جدید بیداری اسلامی در جهان باشد

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: باید استکبار جهانی و غرب منتظر ضربه سنگین موج جدید بیداری اسلامی در سراسر جهان باشند.

استکبار منتظر ضربه سنگین موج جدید بیداری اسلامی در جهان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله حسن عالمی ظهر امروز در بیست و چهارمین گردهمایی بزرگ ایثارگران سازمان جهادکشاورزی خراسان‌رضوی که در محل مجمتع آیه‌های مشهد مقدس برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس، ضمن محکومیت شدید فیلم اهانت‌آمیز آمریکایی ـ صهیونیستی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: به واقع اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) حادثه تلخی برای مسلمانان سراسر جهان بود که حتی شنیدن آن هم دل مسلمانان را می‌رنجاند.

وی افزود: قطعاً حرکت‌هایی که در سراسر جهان اسلام در مقابل این حرکت شنیع و موهن به وجود آمد، آثار و برکاتش را برای مسلمانان برجای خواهد گذاشت چرا که نه تنها مسلمانان بلکه حتی غیرمسلمانان نیز در سراسر دنیا نسبت به این فیلم اهانت‌آمیز واکنش جدی نشان دادند.

نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: به فضل الهی در آینده‌ای نه چندان دور شاهد خروش مسلمان عالم و مستضعفان جهان علیه مستکبران جهان و سردمداران این جریان هستیم؛ همچنین این حرکت قطعاً تبدیل به موج عظیمی در سراسر جهان حتی شدیدتر از موج بیداری اسلامی در دو سال گذشته می‌شود چرا که در واکنش‌ها نسبت به این حرکت شنیع دیدیم که چگونه ملت‌های آزادی‌خواه و ملت‌های سراسر جهان خروشیدند.

وی تصریح کرد: باید سردمداران استکبار جهانی منتظر ضربه سنگین این موج جدید باشند؛ قطعاً این موج جدید ضربه‌های سنگینی بر پیکره دشمنان اسلام وارد می‌کند.

عالمی در ادامه با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان ایران اسلامی در جنگ تحمیلی اظهار کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نقش‌هایی آفریدند که در حکایت حوادث جنگ این اتفاق‌ها، داستان‌ها و رشادت‌ها ماندگار می‌ماند.

وی افزود: باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم که با صبر خود کمر دشمنان را شکستند، دشمن انتظار داشت که در جنگ تحمیلی وقتی تلفات انسانی افزایش پیدا کرد، فریاد خانواد‌ه‌ها و اعتراض آنها بلند شود در حالی که این توطئه دشمنان با شکست مواجه شده و هیچ یک از خانواده‌ها نه تنها اعتراض نکردند بلکه با سکوت خود دشمن را روبه نابودی هدایت کرده و بعضاً حتی داغ گریه‌کردن برای شهادت فرزندانشان را بر دل دشمن می‌گذاشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: باید توجه داشت که در فرهنگ دین و تشیّع، کشته‌شدن در جنگ و دفاع از دین تلفات محسوب نمی‌شود بلکه سود و رشد و برخورداری از حیات مضاعف و حیات نورانی است.

وی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری، خود عملکرد خانواده‌های معظم شاهد یکی از ارکان ماندگاری فرهنگ جهاد، شهادت، دفاع و منتقل‌شدن این فرهنگ به نسل‌های نو و نسل جوان است.

عالمی در ادامه با تاکید بر اهمیت دفاع از باورهای و اعتقادات اسلامی گفت: اگر از مرزهای فکری و فرهنگی و اعتقادات و باورهای خود دفاع نکنیم دشمن در جنگ فرهنگی با ما موفق می‌شود چراکه آن‌ها به دنبال تخریب باورها و اعتقادات ما هستند؛ اگر امروز یک جریان به پیغمبر گرامی اسلام (ص)‌ اهانت می‌کند در واقع جنگی فرهنگی است که این جنگ فرهنگی به دنبال نابودی و از بین بردن باورهای توحیدی ما است.

نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: به اندازه‌ای که امروز امت اسلام و مسلمانان جهان بر باورهای خود تکیه کرده و از آنها دفاع می‌کنند، هیچ دین و ادیان دیگری را در سراسر جهان نخواهید یافت که این گونه از باورها و اعتقادات خود دفاع کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: پیام مقام معظم رهبری در ارتباط با حرکت شنیع و موهن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، به قدری روشن، صریح و قاطع و اثرگذار بود که موج و طوفانی عظیم و این چنینی در سراسر دنیا علیه دشمنان به وجود آورد به گونه‌ای که همه ملت‌های مسلمان در سراسر جهان واکنشی شدید نشان دادند.

عالمی تاکید کرد: اگر امروز ملت ایران در جهان سربلند و سرافراز است در گروی همان دفاعی است که حدود 25 سال گذشته در هشت سال دفاع مقدس انجام داد و امروز شاهدیم که میراث هشت سال دفاع مقدس به یادگار مانده و سربلندی ملت بزرگ ایران هم یکی از آثار و برکات آن است.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول