اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهرستان خرمشهر‌ اعلام کرد

اختصاص غیر اصولی اعتبارات پروژه‌های روستایی خرمشهر‌

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهرستان خرمشهر گفت: اختصاص اعتبار برای پروژه‌های این شهرستان هر چند کم ولی بدون برنامه‌ریزی و غیر اصولی صورت می‌گیرد.

اختصاص غیر اصولی اعتبارات پروژه‌های روستایی خرمشهر‌

فارس صنگورنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خرمشهر اظهار کرد: کارهای عمرانی صورت گرفته در روستاهای مختلف خرمشهر اکثرا کارشناسی نشده است.

وی اختصاص اعتبار برای پروژه‌ها را هر چند کم ولی بدون برنامه‌ریزی و غیر اصولی عنوان کرد و افزود: پروژه جدول‌گذاری در روستای مصلاوی نمونه بارز این کم کاری است.

عضو شورای شهرستان خرمشهر خطاب به نماینده مردم خرمشهر در مجلس و دیگر مسئولان شهری اظهار کرد: اعتبارات که دریافت می‌شود باید در مسیر صحیح و رفاه حال مردم هزینه شود و از هدر دادن آن در بخش‌هایی که نیاز نیست و یا بدون هدف اجرایی می‌شوند، جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان خرمشهر و مردم این منطقه از مشکلات بسیاری رنج می‌برند که مسئولان باید بیش از پیش در راستای رفع آنها اقدام کنند.

صنگورنژاد با بیان اینکه این منطقه سال‌های سال درگیر جنگ تحمیلی بوده و امروز باید به آن توجه جدی‌تری شود، گفت: با وجود اعتباراتی که تاکنون به شهرستان سرازیر شده و اقداماتی که توسط مسئولان شهری، استانی و ملی صورت گرفته اما همچنان جای کار در خرمشهر بسیار است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول