اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

85 درصد اعتبارات گیلان در تهران متمرکز است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: 85 درصد اعتبارات گیلان در تهران متمرکز است که باید با همراهی نمایندگان این بودجه را جذب کرد.

85 درصد اعتبارات گیلان در تهران متمرکز است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان ‌هاشم‌نیا در جریان نشست چهار ساعته با نمایندگان گیلان در مجلس مهم‌ترین مسایل استان را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

وی تقویت همدلی و هماهنگی بین استاندار و نمایندگان برای پیگیری مطالبات مردم را از مهم‌ترین دلایل برگزاری این نشست عنوان کرد.

هاشم‌نیا افزود: اولویت‌بندی پیگیری موضوعات مختلف در دستور جلسات مذکور برای آینده هماهنگی شد.

وی با بیان اینکه 85 درصد اعتبارات استان در تهران متمرکز است ابراز کرد: بدون همراهی نمایندگان نمی‌توان این اعتبارات را جذب کرد و در این زمینه تقسیم کار صورت گرفت.

استاندار گیلان با اشاره به وجود 4 هزار پروژه نیمه تمام گیلان تصریح کرد: تصمیم گرفته شده که از این تعداد، 38 پروژه بزرگ در قالب مهر ماندگار تا تیر ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد و در این زمینه تسریع کار انجام گیرد.

وی پیگیری خواسته‌های مردم در زمینه ایجاد اشتغال و بحث‌های کشاورزی و پرداخت تسهیلات این بخش را نیز از دیگر موضوعات مورد مطرح با مجمع نمایندگان گیلان ذکر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه در نشست این مجمع با استاندار روحیه تفاهم و همدلی مشهود بود اظهار کرد: وجود این روحیه نشان شتاب گرفتن پیشرفت و توسعه استان است.

محمد مهدی رهبری املشی، با اشاره به اینکه نمایندگان از نظر همکاری با استاندار اتفاق نظر دارند، خاطرنشان کرد: توجه به کاهش نرخ بیکاری و کشاورزی، سایت نفت و گاز سردار جنگل از موضوعات دیگری بود که در نشست مذکور مطرح شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول