اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات اذان

100 موذن در کرمان رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف شهرستان کرمان گفت: 100 موذن در بخش اذان مسابقات قرآن کریم، ابتهال و اذان کرمان به رقابت می‌پردازند.

100 موذن در کرمان رقابت می‌کنند

محمد میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه مسابقات قرآنی برترین و زیباترین رویداد اوقاف کرمان است، اظهار داشت: این مسابقات به مدت چهار روز از تاریخ سوم تا ششم مهر ماه در کانون اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 700 نفر در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در حضور 11 نفر از برجسته‌ترین داوران استانی به رقابت می‌پردازند که نفرات برتر هر رشته جواز حضور در مرحله استانی مسابقات را به دست می‌آورند.

میرزایی با اشاره به برگزاری مسابقات اذان، ابتهال و همخوانی قرآن کریم در کرمان ابراز داشت: 100 نفر در بخش اذان به رقابت می‌پردازند که نفرات برگزیده به مرحله استانی راه می‌یابند.

همچنین سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان سیرجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ‌احمد رشیدی یکی از خیران این شهرستان‌ شش دانگ یک باب مغازه را وقف بر مراسم مذهبی کرد.

سید‌صادق طباطبایی ارزش وقف مذکور را افزون بر 250 میلیون ریال برآورد کرد و ابراز داشت: ‌واقف درآمد حاصل از ملک مذکور را برای کمک هزینه مراسم مذهبی هیات 14 معصوم (ع) سیرجان وقف کرده است.

طباطبایی تصریح کرد: تولیت این ملک ‌تا زمان حیات با خود واقف و بعد از آن به اولاد ارشد ذکور واگذار شده است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول