اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران:

کتابخانه‌های مازندران به دستگاه اذان‌گوی هوشمند مجهز شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تمامی کتابخانه‌های عمومی استان مازندران به دستگاه اذان‌گوی هوشمند مجهز شده‌اند.

کتابخانه‌های مازندران به دستگاه اذان‌گوی هوشمند مجهز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، محمداسماعیل امامزاده اظهار داشت: در حال حاضر 63 کتابخانه عمومی در استان وجود دارد که تمام این کتابخانه‌ها به دستگاه اذان‌‌گوی هوشمند تجهیز شده است.

وی توجه به مسئله نماز را از ضروری‌ترین اهداف شورای اقامه نماز اداره کل کتابخانه‌های عمومی دانست و متذکر شد: علاوه بر خرید وسایل مورد نیاز نمازخانه در تمام کتابخانه‌ها تلاش داریم راه‌های ترویج و ترغیب جوانان نماز نحو شایسته‌ای انجام شود.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی مازندران همچنین از تجهیز 20  کتابخانه به سامانه بلوتوث سندر و 19 کتابخانه به سامانه ارسال پیامک خبر داد و اذعان داشت: این سامانه‌ها هم اکنون  در تمامی ادارات کتابخانه‌های عمومی مازندران، درحال استفاده است که از طریق این دو سامانه، علاوه بر ترویج کتاب و کتابخوانی، به مسائل دینی و فرهنگی جوانان اعم از تبلیغ نماز و حجاب نیز پرداخته می‌شود.

انتهای‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول