اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

10 کتابخانه‌ عمومی به سیستم اذان‌گو مجهز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از تجهیز 10 باب کتابخانه عمومی در این استان به سیستم اذان‎گو خبر داد.

10 کتابخانه‌ عمومی به سیستم اذان‌گو مجهز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی پیش‌ از ظهر امروز در نشست با کتابداران این استان، اظهار داشت: در سال گذشته چهار باب از کتابخانه‌های عمومی به سیستم اذان‌گو تجهیز شده و در سال‌جاری نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تامین اعتبار لازم به مناسبت ماه مبارک رمضان 10 باب دیگر نیز به سیستم اذان‎گوی خودکار مجهز شد.

وی افزود: در تجهیز کتابخانه‌های عمومی به سیستم بلوتوث سنتر، این استان با تجهیز 15 باب از کتابخانه‌های عمومی به این سیستم جزو استان‌های برتر از نظر تعداد در سطح کشور است.

صادقی با بیان اینکه چهار باب از این تعداد در سال گذشته تجهیز شده است، گفت: 11 باب نیز در سال‌جاری به سیستم بلوتوث سنتر مجهز شد و تعدادی دیگر، تا پایان سال‌جاری به این مجموعه افزوده می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بلوتوث سنتر دستگاهی است که کتاب‌های تحت موبایل روی آن قرار گرفته و مراجعان کتابخانه‌ها با روشن کردن بلوتوث خود، فایل را دریافت و به مطالعه می‌پردازند.

وی ادامه داد: کتاب مهم‌ترین ابزار تکامل بشری، میراثی ماندگار و مهم‌ترین ابزار انتقال فرهنگ و تمدن از نسلی به نسل دیگر است.

صادقی با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه موجب توسعه و پیشرفت می‎شود، افزود: اگر می‌خواهیم در زمینه علم و دانش به پیشرفت برسیم باید به امر کتاب و کتابخوانی در جامعه بیش از پیش توجه کنیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول