اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

اختصاص 700 میلیون تومان برای به‌سازی اطراف مرقد فضل‌ بن ‌شاذان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی گفت: 700 میلیون تومان اعتبار برای به‌سازی اطراف مرقد فضل ‌بن ‌شاذان در مراحل اولیه اختصاص می‌دهیم.

اختصاص 700 میلیون تومان برای به‌سازی اطراف مرقد فضل‌ بن ‌شاذان

به گزارش خبرگزاری ‌فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی کنگره بین‌المللی فضل‌ بن ‌شاذان که در استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد در ارتباط با اهداف این کنگره، اظهار کرد: معرفی شخصیت فضل‌ بن ‌شاذان با هدف تعمیق و گسترش باورها و اعتقادات دینی و مذهبی در جامعه و ایجاد زمینه مناسب برای تحقیق و پژوهش در حوزه‌های دینی و دانشگاهی پیرامون شخصیت ایشان از اهداف مهم این کنگره است که باید آن را در طول مسیر دنبال کنیم.

وی هم‌چنین ایجاد ارتباط پویا و موثر میان نسل امروز به‌ ویژه نوجوانان و جوانان با اندیشمندان و مفاخر فقهی و علمی را از اهداف سازنده این کنگره دانست و ادامه داد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر معرفی نقش فضل‌ بن ‌شاذان در اعتلا و گسترش اندیشه‌های اسلامی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کنگره است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی افزود: تشکیلات و ارکان برگزاری این طرح شامل، شورای سیاست‌گذاری همایش فضل‌ بن ‌شاذان و ستاد برگزاری این کنگره است که هر یک شامل اعضای تعریف شده است.

غفاری نقش کمیته‌های برگزار کننده این طرح را بسیار با اهمیت تلقی کرد و گفت: کمیته‌های برگزار کننده کنگره بین‌المللی فضل ‌بن ‌شاذان شامل، کمیته علمی و پژوهشی، کمیته فرهنگی و هنری،‌ کمیته روابط عمومی و تبلیغات، کمیته انتشارات، کمیته اجرایی و کمیته عمرانی است که در این جلسه کمیته بین‌المللی نیز به آنها افزوده شد.

وی در راستای اجرایی شدن این طرح، خاطرنشان کرد: باید برای اجرای کنگره بین‌المللی فضل‌ بن ‌شاذان با مدیریت واحد عمل کنیم و پس از مطالعات تکمیلی و پیش‌بینی همه‌جانبه آن و اختصاص اعتبار مربوطه با جدیت تمام این پروژه را به انجام برسانیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی در ارتباط با تامین اعتبار این کنگره، تصریح کرد: در جلسه بعدی معاون استاندار باید محل‌های تامین اعتبار این کنگره را به ستاد برگزاری اعلام نماید تا اقدامات بعدی در خصوص آن انجام گیرد.

غفاری با پیشنهاد کمیته عمرانی مبنی بر اختصاص 700 میلیون تومان اعتبار موافقت کرد و گفت: برای اقدامات اولیه این کنگره و اجرای به‌سازی اطراف بقعه فضل‌ بن‌ شاذان این مقدار اعتبار کافی است و مدیریت این اعتبار را به عهده کمیته عمرانی گذاشت.

وی در ارتباط با برگزاری کنگره بین‌المللی فضل ‌بن‌ شاذان، بیان کرد: در ابتدا همایشی در سطح ملی و مقدماتی با عنوان همایش مقدماتی کنگره بین‌المللی فضل‌ بن ‌شاذان برگزار می‌شود تا اقدامات بعدی در راستای کنگره بین‌المللی صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی با تاکید بر اتمام سریع مجتمع فرهنگی فضل‌ بن ‌شاذان، اظهار کرد: برای برگزاری کنگره بین‌المللی فضل ‌بن ‌شاذان باید مجتمع فرهنگی آن به اتمام رسیده باشد و این کنگره در آنجا برگزار شود.

غفاری با اشاره به کارشناسی‌های انجام شده توسط کمیته عمرانی و آماده‌سازی 2 هزار مترمربع زمین برای انجام پروژه مجتمع فرهنگی فضل‌ بن ‌شاذان خاطرنشان کرد: باید سریع‌تر اعتبار این پروژه تامین و اقدامات اجرایی آن شروع شود تا قبل از پایان دولت دهم این کنگره برگزار شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول