اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مرحله کشوری

33 برگزیده اذان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برای شرکت در مرحله کشوری، 33 برگزیده اذان دانش‌آموزی در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

33 برگزیده اذان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، در این آئین که در اردوگاه آبشار یاسوج و با حضور مسئولان استانی، کارشناسان حوزه پرورشی و فرهنگی و شرکت‌کنندگان دانش‌آموز و فرهنگی برگزار شد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش این استان گفت: در مرحله آموزشگاهی مسابقات اذان 15 هزار دانش‌آموز شرکت کردند که 276 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان با اشاره به اینکه این مسابقات با مشارکت استانداری، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود، گفت: برای نخستین سال فرهنگیان نیز در مسابقه اذان شرکت کردند که 45 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی گفت: از هر پایه تحصیلی سه نفر و از بین فرهنگیان 12 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش یاسوج هم گفت: امسال 226 مدرسه قرآنی با 28 هزار دانش‌آموز فعالیت کردند و سهمیه دانش‌آموزی و فرهنگی برای حفظ قرآن کریم 20 درصد بود که 33 درصد یعنی 34 هزار نفر شرکت کردند.

پرویز طاهری گفت: از مهرماه امسال برای نخستین سال 22 مدرسه قرآنی در دوره ابتدایی برای دانش‌آموزان هر هفته دو ساعت فعالیت قرآنی دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: انقلاب ما بر اساس اعتقادات پایه‌ریزی شده و برگزاری مسابقات قرآن، اذان، احکام و نهج‌البلاغه باعث قرار گرفتن در مسیر سعادت با دو بال علم و دین است.

اکبر نیکزاد گفت: برنامه‌های ترویج فرهنگ نماز، قرآن و اذان در آموزش و پرورش قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام علی ساداتی مدیر مرکز سازمان تبلیغات اسلامی استان هم گفت: مؤذن ندا دهنده انسان به سوی نماز و معنویت است و مؤذنین باید قدردان جایگاه رفیع خود باشند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول