اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی اصفهان خبر داد

کسب رتبه‌های برتر اذان و نماز توسط دانش‌آموزان اصفهانی

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: هفت دانش‌آموز پسر از استان اصفهان در مسابقات نماز و اذان شرکت کرند و تمام آنها موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند.

کسب رتبه‌های برتر اذان و نماز توسط دانش‌آموزان اصفهانی

سعید ادیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در زمینه برگزاری مسابقات نماز، اذان و قرآن دانش‌آموزان استثنایی پسر سراسر کشور اظهار کرد: مسابقات نماز، اذان و قرآن دانش‌آموزان استثنایی پسر سراسر کشور، از تاریخ 31 خردادماه‌ تا سوم تیرماه جاری برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این مسابقات در شهرستان‌های استان تهران (شهریار) برگزار و هفت دانش‌آموز پسر از استان اصفهان در گروه‌های جسمی - حرکتی، ناشنوا، کم‌توان ذهنی و نابینا به این مسابقات فرستاده شدند.

معاون اداره آموزش‌‌ و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: از هفت نفر دانش‌آموز اعزامی به این مسابقات، دو نفر در گروه جسمی - حرکتی، یک نفر در گروه ناشنوایان، یک نفر در گروه کم‌توان ذهنی و سه نفر در گروه نابینایان رقابت کردند که هر هفت نفر حائز رتبه شدند.

وی تصریح کرد: در گروه جسمی - حرکتی، محمدرضا کیانی در مسابقات اذان موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد و به مسابقات عادی کشوری راه پیدا کرد، محمدحامد کاظمی در رشته قرائت قرآن مقام نخست را کسب و به مسابقات عادی کشوری راه پیدا کرد.

ادیب در مورد گروه نابینا اضافه کرد: در گروه نابینایان، حسین حاجیان در رشته حفظ قرآن مقام دوم کشوری را کسب، حسین رضایی در رشته احکام، رتبه دوم کشوری و احمد شیرانی در رشته انشای نماز موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

وی ادامه داد: در گروه ناشنوایان، میلاد توکلی در رشته ترجمه، مقام نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان با اشاره به گروه کم‌توان ذهنی تاکید کرد: در گروه کم‌توان ذهنی، مهدی پورملک در رشته قرائت قرآن موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

وی در پایان اظهار کرد: این مسابقات از تاریخ سوم لغایت ششم تیرماه سال جاری ویژه دانش‌آموزان استثنایی دختر در تهران برگزار شد و شش نفر از استان اصفهان در این مسابقات شرکت کردند که پنج نفر موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول