اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

توسعه آموزش‌های مهارت محور از اهداف دانشگاه علمی کاربردی است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان به راه‌اندازی مراکز آموزش علمی کاربردی مختلف اشاره کرد و گفت: توسعه آموزش‌های مهارت محور از اهداف دانشگاه علمی کاربردی و این مراکز است.

توسعه آموزش‌های مهارت محور از اهداف دانشگاه علمی کاربردی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی در مراسم افتتاح مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های زنجان توسعه آموزش‌های مهارت محور را از اهداف راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرد و اظهار داشت: خلاء وجود این مرکز آموزشی در کشور احساس می‌شد.

وی راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌ها را بر اساس تاکیدات مقام‌های ارشد استان عنوان کرد و افزود: این مرکز برای پوشش آموزش شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و همه دستگاه‌های دولتی راه‌اندازی شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از وجود 950 دهیاری و 19 شهرداری در سطح استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: کارکنان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها به اضافه کارکنان سایر مراکز دولتی می‌توانند آموزش‌های لازم را در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌ها طی کنند.

وی راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌ها را حاصل تفاهمنامه موجود بین استانداری و دانشگاه علمی کاربردی اعلام کرد و ادامه داد: مجوز احداث این واحد در بهمن ماه سال گذشته صادر شده است.

کریمی به تحصیل 52 دانشجو در رشته‌های فناوری اطلاعات و بازاریابی اشاره کرد و گفت: اسامی دانشجویان جدید این آموزشگاه روز پنجم مهر ماه اعلام می‌شود.

وی از راه‌اندازی رشته‌های جدید شهرسازی، خدمات الکترونیکی، بازاریابی، معماری و ایمنی و اطفای حریق در آینده افزود: تا یکی دو سال آینده کارکنان دولتی، شهرداری و دهیاری‌ها آموزش‌های لازم را در این مرکز طی می‌کنند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از تدریس 15 استاد به صورت نیمه وقت در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌ها خبر داد، و افزود: فضای در نظر گرفته شده برای راه‌اندازی این مرکز در اختیار استانداری بود که برای این امر در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: در آینده نزدیک ساختمان مدیریت استانداری زنجان به صورت کامل در اختیار مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول