اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج

برگزیدگان جشنواره سراسری قرآن دانشگاه علمی و کاربردی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: هشتمین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی ظهر امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

برگزیدگان جشنواره سراسری قرآن دانشگاه علمی و کاربردی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در اختتامیه این جشنواره که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، از ماموستا نجم‌الدین هاشمی یکی از فعالان و پیشکسوتان قرآنی کردستان دارنده مقام‌ها و رتبه‌های زیاد در این عرصه با دادن لوح تقدیری قدردانی شد.

لوح تقدیری هم به اسرا رستمی به عنوان خردسال‌ترین حافظ کردستانی نیز از سوی مسئولان برگزاری این جشنواره به رسم یادبود اهدا شد.

در بخش قرائت قرآن به شیوه تحقیق برادران، مجتبی محمدبیگی، وحید خزایی و سیدمحمد کرمانی از تهران به ترتیب حائز رتبه‌های اول، دوم و سوم شدند و خواهران معصومه کهریزی از کرمانشاه و اعظم تشیعی‌فرد از استان مرکزی رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند.

در بخش قرائت قرآن به روش ترتیل هم آقایان، حمید جلیلی از تهران و بخش بانوان ملیحه اسحاق‌نژاد از خراسان‌رضوی عناوین نخست این جشنواره را از آن خود کردند.

در حفظ جزء یک در بخش آقایان، امین شریفی از تهران و بخش بانوان معصومه محتشم‌زاده از فارس به عنوان نفرات برگزیده جشنواره معرفی شدند.

در بخش حفظ سه جزء نیز محمد سیلاوی از خوزستان و محدثه باقری از قم رتبه اول و مجید ذاکری از آذربایجان‌شرقی رتبه دوم را کسب کردند.

سروش تقی‌آبادی از البرز و فاطمه مرتضوی از گیلان عنوان برتر و فاطمه هدایتی‌پور رتبه دوم بخش حفظ پنج جزء را به خود اختصاص دادند.

نفرات اول و دوم برادران در بخش 10 جزء را رامین رستمی از اردبیل و بهمن محرم‌زاده از تهران و خواهران انیسه آزادبخت از تهران و زهرا شریعتی از یزد به دست آوردند.

در حفظ 20 جزء قرآن کریم در بخش آقایان هم معین مؤذن از اصفهان و مهدی جوکار از تهران رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و در بخش بانوان نیز اکرم کریمی از یزد به رتبه ‌اول این جشنواره دست یافت.

روح‌الله آبیار از تهران در حفظ کل قرآن به‌عنوان نفر برگزیده انتخاب شد و بانوان در این بخش نماینده‌ای نداشتند.

علی قربان‌پور از خراسان رضوی در رشته مفاهیم قرآنی، فاطمه شاه‌قلیان از چهارمحال و بختیاری در رشته قرآن‌شناسی و صدیقه خوارزمی‌پور از خوزستان در رشته فرازهای قرآن و عترت و جابر کریمی از استان گلستان در رشته زندگانی 14 معصوم(ع) به‌ عنوان نفرات برگزیده این جشنواره معرفی شدند.

محمد جعفری از فارس در بخش مقاله و علیرضا بلوک‌اصلی از گیلان در بخش کتاب به‌ عنوان نفرات برگزیده بخش پژوهشی جشنواره انتخاب شدند.

مجید مه‌آبادی از تهران در رشته شعر، محمد الماسی از اردبیل در رشته خوشنویسی، امیر قادری از استان مرکزی در رشته عکس، امیر قادری از استان مرکزی، پروین محمدی از استان کردستان در رشته تذهیب و مرتضی اسدی‌مرام از استان کرمانشاه در رشته نمایشنامه و یونس نظری از استان آذربایجان‌شرقی در رشته فیلم‌نامه‌نویسی و زهره وظیفه‌شناس از خراسان‌رضوی در رشته داستان‌نویسی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

به برگزیدگان این جشنواره جوایز نقدی اهدا شد که بیشترین مبلغ اهدا شده یعنی 15 میلیون ریال به حافظ کل قران کریم در این جشنواره اهدا شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول