اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مهرماه

دانشگاه جامع علمی کاربردی در اندیمشک تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان اندیمشک از راه‌اندازی و پذیرش دانشجو در این دانشگاه از ابتدای سال تحصیلی جدید خبر داد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی در اندیمشک تاسیس می‌شود

احمد قلاوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: این مرکز در سه رشته عمران، معماری و الکترونیک بدون کنکور به دو صورت ‌ترمی و پودمانی دانشجو می‌پذیرد. 

وی با اشاره به اینکه شهریه دانشگاه علمی کاربردی یک سوم شهریه دانشگاه آزاد است، افزود: متقاضیان برای ثبت‌نام در این دانشگاه می‌توانند تا 27 شهریور ماه از طریق اینترنتی یا دفاتر خدمات پستی اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان اندیمشک افزود: در نیمه اول مهر ماه نتایج ثبت‌نام متقاضیان اعلام خواهد شد و آبان ماه کلاس‌های دانشجویان تشکیل می‌شود.

قلاوند گفت: ساختمان آموزشی دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک در انتهای خیابان کرامت، محل سابق اداره ثبت شهرستان است و برخی کلاس‌های کارگاهی نیز در دانشگاه جندی شاپور برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: دانشگاه علمی کاربردی یک نیاز در اندیمشک بود که ما از سال گذشته پیگیر مجوز تأسیس این دانشگاه در شهرستان بودیم و این مسئله با همت و تلاش دارایی نماینده اندیمشک، امام جمعه و فرماندار شهرستان به نتیجه رسید.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول