اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فردوس خبر داد

افزایش سه رشته کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز جامع علمی و کاربردی شهرستان فردوس از افزایش تعداد سه رشته کارشناسی به مجموع رشته‌های این دانشگاه از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.

افزایش سه رشته کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی فردوس

سید حجت متولی‌ حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: دانشگاه علمی و کاربردی شهرستان فردوس فعالیت خود را از سال 88 آغاز و در حال حاضر بیش از 450 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: این دانشگاه دارای 10 رشته کاردانی شامل فناوری اطلاعات و ارتباطات، عمران، ساختمان، تاسیسات، اینترنت و شبکه‌های گسترده، تاسیسات الکتریکی، معماری و حسابداری است که از ابتدای سال تحصیلی جدید سه رشته کارشناسی به رشته‌های این دانشگاه افزوده می‌شود.

رئیس مرکز جامع علمی و کاربردی فردوس افزود: سه رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات، حسابداری و ساختمان از ابتدای مهرماه سال جاری در مقطع کارشناسی ارائه می‌شود.

 

*احداث فاز دو دانشگاه علمی و کاربردی فردوس در چهار طبقه

متولی‌حبیبی گفت: فاز دو دانشگاه علمی و کاربردی شهرستان فردوس در چهار طبقه و زمینی به مساحت 3 هزار و 617 مترمربع احداث می‌شود.

وی افزود: نقشه و زمین برای احداث فاز دو دانشگاه آماده‌سازی شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که با بهره‌برداری از فاز دو، مجموعه آموزشی در این فاز مستقر می‌شود.

رئیس مرکز جامع علمی و کاربردی فردوس تصریح کرد: با افزایش تعداد رشته‌ها و اضافه شدن سه رشته کارشناسی پیش‌بینی می‌شود تعداد دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی جدید از مرز 800 نفر نیز عبور کند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول