اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

جمع‌آوری 200 تن زباله و نخاله ساختمانی از سطح شهر شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از جمع‌آوری 200 تن زباله و نخاله ساختمانی از سطح شهر شوشتر در روز نظافت عمومی خبر داد.

جمع‌آوری 200 تن زباله و نخاله ساختمانی از سطح شهر شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در جلسه پایانی روز نظافت عمومی در شهرداری شوشتر اظهار داشت: از صبح امروز همه پرسنل شهرداری شوشتر برای تنظیف معابر شهر شوشتر اقدام کرده‌اند که در این مراسم همه خیابان‌های شهر شوشتر شسته و زباله برداری شده است.

وی افزود: بیش از 150 تن زباله و بیش از 50 تن نخاله ساختمانی از سطح معابر اصلی شهر شوشتر برداشته شده است و شهر را نظافت کامل کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه شهر شوشتر روزانه زباله زیادی تولید می‌کند، افزود: روزانه بیش از 105 تن زباله در شوشتر تولید می‌شود که این رقم بسیار زیاد است.

شهردار شوشتر خاطر نشان کرد: سرانه تولید زباله در سطح شهر شوشتر از متوسط سرانه ملی که از سرانه اروپا بیشتر است نیز گذشته است که این امر نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

دُر با اشاره به اینکه جمع‌آوری زباله تنها هزینه برای شهرداری درپی دارد، افزود: در شرایط کنونی جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر شوشتر به وسیله پیمانکار تنظیف و حمل زباله انجام می‌شود که این اقدامات به صورت حجمی است و هرقدر میزان تولید زباله کمتر باشد هزینه شهرداری در این باره نیز کمتر است.

شهردار شوشتر خاطر نشان کرد: در روز نظافت عمومی تلاش زیادی برای فرهنگ‌سازی در این باره داشتیم و به این دلیل بیش از 100 تایر و خودروی فرسوده از سطح معابر شهری جمع‌آوری شده است.

دُر افزود: رفع مشکلات تنظیف، سیما و منظر شهری و... از اهم فعالیت‌های شهرداری است و در این باره در حال تلاش هستیم تا مشکلات اساسی را در این باره برطرف کنیم.

امروز نخستین روز نظافت عمومی استان خوزستان بود که در سال‌جاری تعیین شده و اجرایی شد و به این دلیل تحول اساسی در بخش تنظیف معابر شهری شوشتر به وجود آمده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول