اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد:

جمع‌آوری 1700 مترمکعب نخاله ساختمانی در شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از جمع‌آوری بیش از یک‌هزار و 700 متر مکعب نخاله ساختمانی از سطح این شهر در مدت 10 روز گذشته خبر داد.

جمع‌آوری 1700 مترمکعب نخاله ساختمانی در شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در روزهای گذشته حدود 270 سرویس نخاله‌ ساختمانی از سطح معابر شهر شوشتر برداشته شد که هر سرویس بیش از 7 تن وزن دارد.
وی با اشاره به اینکه این مقدار نخاله ساختمانی و مصالح، تنها بخشی از ضایعات مانده در معابر شهرستان است، تاکید کرد: بیش از یک‌هزار و 200 تا یکهزار و 400 متر مکعب نخاله ساختمانی در سطح معابر شوشتر وجود دارد که جمع آوری آنها نیازمند فرصت زمانی بیشتری است.
این مقام مسئول با اشاره به سامان‌دهی وضعیت موجود در خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی شهر شوشتر خاطرنشان کرد: در سطح معابر شهری و و خیابان‌های فرعی شوشتر خودروهای بسیار زیادی وجود دارد که از سال‌ها پیش رها شده‌اند و تاکنون هشت دستگاه از این وسایل جمع‌آوری شده است.
دُر با تاکید بر اینکه شهرستان شوشتر دارای گردشگر خارجی است، تاکید کرد: باید تلاش کرد تا چهره شهرستان شوشتر به چهره‌ای متفاوت تغییر کند و نظافت عمومی که از وظایف ذاتی شهرداری است به شایستگی در سطح  اجرا شود که باعث رضایت‌مندی مردم خواهد شد.
شهردار شوشتر بیان کرد: در چند روز گذشته در سطح شهرداری شوشتر با تعامل با بدهکاران به شهرداری توانستیم بیش از 2 میلیارد ریال درآمدزایی کنیم به نحوی که حقوق کارکنان شهرداری، هزینه تعمیر کارخانه آسفالت، خرید لباس مخصوص و متحدالشکل برای کارکنان آتش‌نشانی و تعمیر برخی از ماشین‌آلات شهرداری به طور کامل تامین اعتبار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول