اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

حذف نخاله‌های سرگردان از معابر اهواز

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار اهواز از حذف نخاله‌های ساختمانی سرگردان از سطح شهر در سال جاری خبر داد.

حذف نخاله‌های سرگردان از معابر اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا عالی‌پور عصر امروز در شورای سلامت شهرستان اهواز، با اشاره به مشکل نخاله‌های سرگردان در سطح شهر اهواز گفت: امسال نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر حذف می‌شوند.

وی اظهار کرد: 17 کیلومتر نوار ساحلی کارون ظرفیت خوبی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی است و نخاله‌ها در این محل دفع می‌شود.

عالی‌پور افزود: سرعت جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از معابر، هم اکنون از 36 ساعت به 24 ساعت کاهش یافته است.

وی همچنین ساماندهی برخی مشکلات بهداشت شهری از جمله جمع‌آوری اماکن عرضه مرغ زنده و بازارچه‌ها، قلیان و ساماندهی زمین های خالی را فراسازمانی دانست و گفت: برای ساماندهی این مشکلات نیاز به همکاری چند دستگاه است، زیرا تلاش شهرداری گذشته برای مقابله تاکنون نتیجه‌ای نداده است.

عضو شورای سلامت با بیان اینکه انعطاف دستگاه‌ها برای کاهش مشکلات ضروری است، افزود: برای ساماندهی عرضه دام در اهواز چهار مکان نیاز است، اما اداره کل حفاظت محیط زیست با 16 نقطه پیشنهادی موافقت نکرده است.

وی در ادامه 46 درصد کشتار استان را مربوط به کشتارگاه اهواز اعلام کرد و گفت: به همین دلیل برای ارتقای کیفیت گوشت و تبدیل کشتارگاه فعلی از نیمه صنعتی به صنعتی تمهیداتی در حال انجام است.

عالی‌پور گفت: در سال جاری یک میلیارد تومان تسهیلات از وزارت کشور به شهرداری اهواز برای این منظور اختصاص یافته که در مرحله نخست 250 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی افزود: مطالعه و طراحی کشتارگاه صنعتی اهواز انجام شده و در صورت اختصاص به موقع اعتبارات، در مدت یک سال به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول