اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد:

ساماندهی 500 کامیون حمل نخاله‌های ساختمانی تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از ساماندهی 500 دستگاه کامیون حمل نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر تبریز از سوی شهرداری خبر داد.

ساماندهی 500 کامیون حمل نخاله‌های ساختمانی تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین هدف از این اقدام را جلوگیری از حمل و تخلیه غیرقانونی نخاله‌های ساختمانی در حاشیه خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و حتی اراضی خالی شهر توسط برخی افراد سودجو اعلام و خاطرنشان کرد: تخلیه غیراصولی و خلاف قانون نخاله‌های ساختمانی در حاشیه بزرگراه‌ها، جاده‌ها و حتی محلات و اراضی خالی شهر یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مدیریت شهری تبریز طی سال‌های اخیر بوده است.
وی گفت: این امر خوشبختانه در سال‌جاری با تلاش و برنامه‌ریزی جدی معاونت خدمات‌شهری و سازمان خدمات موتوری شهرداری طی سال 90 ساماندهی شد و امروز با اعمال نظارت‌ها و کنترل‌های جدی، بخش قابل توجهی از مشکلات مربوط به نخاله‌های ساختمانی تبریز رفع شده است.
نوین در ادامه افزود: شهرداری تبریز در گام اول با ممنوع اعلام کردن تخلیه نخاله‌های ساختمانی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی در حاشیه و داخل شهر، زمینه را برای استقرار مدیریت هدفمند در این حوزه فراهم کرد و در مرحله بعدی نیز با محدود ساختن امور مربوط به حمل، انتقال و تخلیه نخاله‌های ساختمانی به کامیون‌های شناسنامه‌دار، به تحکیم و تقویت اجرای طرح مذکور اقدام کرد. 
شهردار تبریز در عین حال گفت: در حال حاضر 500 دستگاه کامیون شناسنامه‌دار برای انجام امور مربوط به حمل و تخلیه نخاله‌های ساختمانی تبریز ساماندهی شده‌اند و از این پس امور مربوط به حمل و تخلیه نخاله‌ها با مدیریت و نظارت شهرداری و توسط این کامیون‌ها انجام خواهد پذیرفت.
وی در ادامه از شناسایی و تعیین چهار محل ویژه برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی در اطراف شهر تبریز توسط شهرداری خبر داد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول