اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 8 قم خبر داد

جمع‌آوری تمام نخاله‌های ساختمانی پردیسان تا پایان سال

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه هشت قم گفت: تمام نخاله‌های ساختمانی موجود در سطح شهرک پردیسان تا پایان سال جمع‌آوری خواهند شد.

جمع‌آوری تمام نخاله‌های ساختمانی پردیسان تا پایان سال

موسی حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به لزوم بهسازی معابر شهرک پردیسان اظهار کرد: برای حمل و نقل آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر با بخش خصوصی به توافق رسیده‌ایم و این کار در حال انجام است.

وی افزود: در سال جاری معابر کم‌عرض و هر نقطه‌ای که نیاز به ترمیم آسفالت و روکش داشته باشد در دستور کار قرار گرفته‌اند.

شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه شهرک پردیسان به دلیل ساخت و ساز فراوان به ناچار از مشکل نخاله‌های ساختمانی رنج می‌برد گفت: به همین منظور با بخش خصوصی وارد مذاکره شده و موفق به اجاره چندین دستگاه لودر و کامیون شدیم تا پردیسان را از وجود نخاله‌های ساختمانی پاک‌سازی کنند به طوری که به میزان چهار هزار کامیون نخاله در سال جاری جمع‌آوری شده و امیدواریم تا پایان سال موفق به پاک‌سازی تمام منطقه شویم.

وی ادامه داد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه هشت نیز فعالیت چشمگیری در چهار ماهه نخست سال جاری داشته و اصلاح هندسی معابر را در دستور کار قرار داده است به طوری که با ایجاد یک دوربرگردان در ورودی پردیسان تا حدی مشکل ترافیک برطرف شده است.

حاتمی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی عملیات عمرانی در تقاطع‌های مولوی و شهید تقوی شهرک پردیسان گفت: اجرای کامل این طرح‌ها موجب افزایش امنیت عمومی و آرامش روانی ساکنان خواهد شد.

شهردار منطقه هشت قم در خصوص بازتاب‌های بیرونی خدمات این مرکز در سال گذشته و چهار ماهه نخست سال جاری بیان داشت: طی ملاقات‌های مردمی که به صورت ماهانه و در مساجد پردیسان برگزار می‌شود، نیازسنجی‌های لازم صورت گرفته و نظرات مردمی نیز جمع‌آوری می‌شود که نشان‌دهنده رضایت‌مندی عمومی از مجموعه اقدامات است.

وی افزود: تاکنون سه دوره ملاقات مردمی با مردم داشته‌ایم که طی این جلسات، بزرگ‌ترین مشکل پردیسان نبود یا کمبود تعامل ادارات دولتی تشخیص داده شد.

حاتمی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر قم در شهرک پردیسان خاطر نشان کرد: در این صورت وسعت شهری پردیسان افزایش یافته و به همین دلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی قم دید مثبتی نسبت به تصویب اعتبارات عمرانی برای این شهرک دارند.

شهردار منطقه هشت قم ادامه داد: سامانه 137 به منظور جمع‌‌آوری افکار عمومی در خصوص اقدامات شهرداری‌ها اختصاص داده شده و تقاضای ما از مردم این است که هرگونه پیشنهاد، انتقاد یا تشکر را از این طریق به گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول